سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۹:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب
یک تجربه تاریخی دیگر/

عبدالرضا اکبری و بازی در نقش سرلشگر زاهدی

akbari

عبدالرضا اکبری با اشاره به قصه آشنای «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی تأکید کرد معمای اصلی این داستان برای مخاطب بعد از پخش مجموعه مشخص خواهد شد.

عبدالرضا اکبری با اشاره به قصه آشنای «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی تأکید کرد معمای اصلی این داستان برای مخاطب بعد از پخش مجموعه مشخص خواهد شد.

عبدالرضا اکبری بازیگر نقش سرلشگر زاهدی در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به سوره سینما گفت: مشغول بازی در سریال تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی هستم. این سریال بسیار پر پرسوناژ و شلوغ است. داستان پیچیده‌ای دارد. هر چند مخاطبان با این داستان آشنا هستند اما معمای اصلی چیزی است که بعد از پخش از تلویزیون مشخص خواهد شد.

اکبری گفت: برای رسیدن به شخصیت سرلشگر زاهدی مطالعه کردم. کتاب‌های تاریخ معاصر را خواندم و با همراهی آقای ورزی به طراحی این شخصیت نزدیک شدم. مطمئنم این مجموعه در جذب مخاطب موفق خواهد بود چون اجرای با کیفیتی دارد و مخاطب معمولا از سریال‌های تاریخی استقبال می‌کند.

در مجموعه «معمای شاه» داریوش ارجمند، رضا فیاضی، اصغر معینی، کامران تفتی، داریوش کاردان و… بازی می‌کنند. عبدالرضا اکبری دوبار نقش امام خمینی (ره) را در فیلم «فرزند صبح» و «۱۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه» به کارگردانی بهروز افخمی بازی کرده، او در مجموعه‌های «مزد ترس»، «دلنوازان» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>