سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اسفند ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» همزمان با ایران در کانادا

khoob-bad-jelf

فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی نوروز ۹۶ در کانادا اکران می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، پژمان هادوی مدیر اجرایی شرکت آریا پرسیس از نمایش فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» به همراه تیم سازنده ی آن (تهیه کننده، کارگردان و بازیگران) به شکل گسترده در کانادا خبر داد.

نمایش فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» از روز ۶ فروردین  در سالن سنتنیال در  ونکوور کانادا آغاز میشود و سپس در شهرهای دیگر کانادا  ادامه پیدا می کند.

فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» به کار گردانی پیمان قاسم خانی با حضور حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، نسیم ادبی ساخته شده است.

«خوب، بد، جلف» یک فیلم کمدی و طنز است که نمایش آن در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با استقبال مخاطبان و منتقدان همراه شد.

نمایش فیلم «خوب، بد، جلف» توسط شرکت آریا پرسیس در کانادا برگزار می شود که نمایش همزمان فیلمهای ایرانی را به شکل گسترده و سازمان یافته در کانادا انجام میدهد که این فیلمها با تبلیغات صحیح و مناسب و همچنین انتخاب سالن های مشهور و با کیفیت با استقبال بسیار خوب ایرانیان و همچنین غیر ایرانیان کانادا همراه بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>