سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اسفند ۱۳۹۵ در ۴:۵۷ ب.ظ چاپ مطلب

ناگفته‌های شهاب حسینی از زندگی شخصی و کاری‌اش در برنامه «حاشیه در حاشیه»

hashie dar hashie

پس از کسب اسکار «فروشنده»، بخش دوم گفته‌های شهاب حسینی در برنامه اینترنتی «حاشیه در حاشیه» درباره تجربه های زندگی شخصی و کاری اش ضبط شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور پروژه؛ قسمت جدیدی از برنامه اینترنتی «حاشیه در حاشیه» با حضور شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون عصر روز پنجشنبه-۱۲ اسفند ماه- ضبط شد. این بازیگر با حضور در این برنامه درباره زندگی شخصی و حرفه ای اش صحبت کرد.

«حاشیه در حاشیه» عنوان برنامه ای از آپارات به کارگردانی اشکان درویشی است که به شایعات و حواشی پیرامون زندگی هنرمندان و چهره های ورزشی می پردازد. این برنامه تلاش می کند تا چالش ها و فراز و نشیب های درگیر شدن در حواشی را از زبان چهره ها بررسی کند. حاشیه هایی که مردم خواسته یا ناخواسته برای چهره ها ایجاد می کنند و زندگی شخصی، حرفه ای، امنیت و آرامش هنرمند یا ورزشکار را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

تهیه کنندگی این برنامه را اشکان درویشی و رامین پرچمی بر عهده دارند. نویسندگی و مدیریت پروژه را رامین پرچمی بازیگر سینما و تلویزیون انجام می دهد.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: مشاور پروژه و مدیر امور رسانه ای: رکسانا قهقرایی، نویسندگان: رامین پرچمی، شفق میرشب، مدیر تصویربرداری: عرفان احتشامی، دستیار کارگردان: آذین فولادوند، مدیرصدابرداری: مریم گلی، صدابردار: محمد فلاح مهدوی، تدوین: بهمن قهاری، دستیاران تولید: امیرحسین جلالیان و محمد فلاح مهدوی، عکاس: مژگان خزایی، شیرین بزرگیان، با تشکر از مجتبی احمدی مدیر تیم تشریفات هنرمندان، محمدعلی یوسفی و ثمین شجاعی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>