سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب
فردا ساعت 18/

«حوض نقاشی» در ارسباران روی پرده می‌رود

hoze-naghashi

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» محصول حوزه هنری یکشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای ارسباران روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

سوره سینما- در دویست و نود و دومین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، فیلم سینمایی «حوض نقاشی» یکشنبه، ۲۹ اردیبهشت‌ ماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.«حوض نقاشی» داستان زوجی است که با آدم‌های دیگر فرق دارند؛ آن هم نه یک فرق ساده، بلکه بسیار بزرگ و آن‌ها باید تلاش کنند تا به دیگران ثابت کنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده‌اند.

این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجرموفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین طراحی آتوسا قلمفرسایی و نامزد دریافت دو جایزه در رشته‌های بهترین بازیگر نقش اول زن نگار جواهریان و بهترین فیلم‌برداری محمد آلادپوش شد. شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفائی، سپهراد فرزامی، سیامک احصائی و… از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

HozeNaghashi_006

نقد فیلم سینمایی «حوض نقاشی» در فرهنگسرای ارسباران بلافاصله پس از نمایش آن با حضور منوچهر محمدی تهیه ‌کننده، حامد محمدی فیلمنامه‌نویس، شهرام خرازی‌ها منتقد، سعید اژدرپور کارشناس مجری و سایر عوامل فیلم برگزار خواهد شد.علاقمندان جهت حضور در نشست ‌باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.