سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اسفند ۱۳۹۵ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

برنامه تلویزیونی «۱+۵» میزبان نخبگان والیبال شد

5+1_VollyBall

شبکه تلویزیونی شما شب گذشته با برنامه «۱+۵» میزبان نخبگان والیبال شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه شما، در چهلمین برنامه «۱+۵» که از ساعت ۲۱ شب گذشته بمدت دو ساعت بصورت زنده بر روی آنتن رفت علاوه بر تحلیل و بررسی رقابت های والیبال باشگاه ها و فینال مسابقات لیگ برتر والیبال، چند تن از بازیکنان ملی پوش والیبال کشورمان از طریق ارتباط زنده با اسکایپ در برنامه حاضر شدند و به گپ و گفت پرداختند.

در همین ارتباط آرش کشاورزی از تیم شهرداری ارومیه، شهرام محمودی بازیکن ملی پوش تیم والیبال بانک سرمایه در این برنامه تخصصی در خصوص فضای مسابقات لیگ برتر، مسائل فنی، مشکلات روحی و روانی بازیکنان، کیفیت بازی های والیبال باشگاه ها، تعامل و رفاقت در بازی ها و تیم ملی والیبال صحبت کردند.

زینب گیوه و همچنین مائده برهانی دوتن از بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان کشور و عضو تیم باشگاه شومن کلاپ بلغارستان هم از طریق خط اسکایپ در برنامه ۱+۵ حضور یافتند و پیرامون بازی با حجاب اسلامی در آن باشگاه خارجی، نوع تغذیه و نحوه تمرینات، تقویم ورزشی و نحوه برگزاری مسابقات باشگاهی والیبال در کشور بلغارستان سخن گفتند.

همچنین در ادامه برنامه والیبال ۱+۵ از شبکه شما گزارش های متنوعی از مسابقات لیگ برتر والیبال و نیز فینال لیگ برتر با اظهارنظر کارشناسان و ناظران مسابقات برای بینندگان برنامه مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفت.

در این برنامه تخصصی والیبال حاشیه ها و چالش های برگزاری رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران از نگاه کارشناسان بررسی شد.

گفتنی است؛ برنامه والیبال ۱+۵ از شبکه تلویزیونی شما، تنها برنامه تخصصی والیبال در شبکه های سیماست که جمعه ها برای علاقمندان به والیبال به صورت زنده پخش می شود.

حمید آرایش و سروش واعظی اجرای برنامه این هفته را برعهده داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>