سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۳ ق.ظ چاپ مطلب
سینماگران «هفت» را نقد می‌کنند/

حسن‌پور: مقایسه «هفت» و «نود» درست نیست

fereydoon-hasan-poor

سیروس حسن‌پور با اشاره به زحمت‌های گروه تولیدی برنامه «هفت» تأکید کرد با آسیب‌شناسی می‌توان به ایده‌آل یک برنامه تخصصی سینما نزدیک شد.

سیروس حسن‌پور با اشاره به زحمت‌های گروه تولیدی برنامه «هفت» تأکید کرد با آسیب‌شناسی می‌توان به ایده‌آل یک برنامه تخصصی سینما نزدیک شد.

سیروس حسن‌پور کارگردان سینما درباره برنامه «هفت» به سوره سینما گفت: این برنامه با آنچه از یک برنامه تخصصی سینما انتظار داریم فاصله دارد. من به عنوان کارگردانی که در سینمای کودک کار می‌کنم رنگ سینمای کودک را در این برنامه کمرنگ می‌بینم.

وی افزود: وقعا ساخت برنامه‌ای برای سینما که شاخه‌های گوناگون دارد سخت است و محمود گبرلو و گروهش بسیار زحمت می‌کشند و از اجرایشان معلوم است که زحمت زیادی می‌کشند اما به هر حال نکاتی وجود دارد که باید در راستای ارتقای برنامه به آن توجه کرد.

حسن‌پور گفت: مقایسه «هفت» با برنامه «نود» را صحیح نمی‌دانم. هیجانی که در فوتبال وجود دارد در سینما وجود ندارد و نباید انتظار داشت همانطور که مردم پای یک برنامه فوتبالی می‌نشینند با همان اشتیاق پای یک برنامه سینمایی بنشینند.

کارگردان «مروارید» گفت: در سینما هیچ خبری روی زمین نمی‌ماند. مردم از هیچ اتفاقی بی‌خبر نیستند اما بهتر است برخی خبرها و اتفاق‌ها مثل اختلاف‌های سینمایی را در یک برنامه تلویزیونی عنوان نکنیم. سر زدن برنامه «هفت» به هنرمندان پیشکسوت خیلی خوب است اما بهتر است با هماهنگی باشد که هنرمند در یک حالت انفعالی قرار نگیرد و باعث دل‌آزدگی نشود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>