سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ اسفند ۱۳۹۵ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

ویژه برنامه نوروزی «محله گل و بلبل۲» از ۲۸ اسفند روی آنتن می‌رود

gol-bolbol-2

«محله گل و بلبل۲» ویژه نوروز از شنبه ۲۸ اسفند با حضور اکبرعبدی، ارژنگ امیرفضلی و محمدرضا داوودنژاد پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی این مجموعه، اولین قسمت از ویژه برنامه نوروزی مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل ۲» از فردا (شنبه ۲۸ اسفند) روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

پخش این مجموعه تلویزیونی ۱۵ قسمتی تا ۱۳ فروردین ماه ادامه پیدا می کند و در طول این قسمت ها ۳ شخصیت جدید وارد محله خواهند شد.

شخصیت های «آراز» در نقش عموی عمو پورنگ با بازی اکبر عبدی، «نون خیلی خور» با بازی ارژنگ امیرفضلی و استاد جرزنی که استاد برفک است با بازی محمدرضا داوودنژاد به ویژه برنامه نوروزی «محله گل و بلبل۲» اضافه می شود و سیاوش مفیدی نیز در نقش های متفاوتی در محله حضور خواهد داشت.

همچنین در این برنامه، قصه به شکل دنباله دار در ۱۵ قسمت روایت خواهد شد و نقش جلوه های ویژه بصری به میزان قابل توجهی افزایش یافته تا برای مخاطب نوجوان جذابتر باشد.

گفتنی است در ویژه برنامه نوروزی «محله گل و بلبل۲» برای نخستین بار از دکور جدید بخش عموپورنگ و حضور کودکان رونمایی می شود.

مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل۲» به تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویش علی پور  ساخته شده است، این مجموعه با اجرای داریوش فرضیایی و نویسندگی محمد درویش علی پور هر شب ساعت ۱۹ از شبکه دو پخش می شود.

داریوش فرضیایی،‌‌ بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، سارا خوئینی ها، امیر نوری، ملیکا شریفی نیا، نعیمه نظام دوست، امیرمحمد متقیان،‌ ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، ‌امیر سهیلی، جواد انصافی، آرش میراحمدی، مجید صیادی و (بازیگران خردسال) عرفان برزین، صدرا محرمی، آرشیدا سادات سید پور، ارمیا خندان و … بازیگران سریال «محله گل و بلبل۲» هستند.

همچنین فروزان بهرام پور، محمد اعلمی و عارفه عباسی عروسک گردان های این مجموعه هستند و شوکت حجت، سامان مظلومی و نازنین حقیری نیز به ترتیب صداپیشگی عروسک های یاور، داور و باور را به عهده دارند.

تصویربرداری قسمت های نوروزی «محله گل و بلبل۲» در لوکیش های این سریال همچنان ادامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>