سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ اسفند ۱۳۹۵ در ۱۰:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب

شروع دیدنی «کودک شو» در شبکه نسیم همزمان با نوروز

koodak show

اولین قسمت برنامه «کودک شو»، با اجرای پژمان بازغی از ۳۰ اسفندماه ساعت ۲۱ پخش خود را آغاز می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، رضا نصیری شهرضایی، تهیه کننده «کودک شو» از پخش اولین قسمت این برنامه در ایام نوروز خبر داد و گفت: بعد از برنامه ریزی های صورت گرفته، «کودک شو» از روز دوشنبه، ۳۰ اسفندماه پخش خود را در شبکه نسیم آغاز می کند. این برنامه در اولین هفته نوروز، به مدت ۴ شب در دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه پخش خواهد شد.

وی در خصوص بخش های موجود در این برنامه افزود: در «کودک شو» علاوه بر حضور مهمان ویژه که بعضی شب ها، از بین هنرمندانی که کار کودک را تجربه کرده اند، انتخاب و دعوت شده اند؛ در بخشی که بنا اصلی پروژه محسوب می شود، در چارچوبی متفاوت از دیگر رقابت ها و مسابقات تلویزیونی، رقابت جذابی بین خانواده ها و فرزنداشان رقم می خورد. بعد از پایان هر قسمت هم، خانواده برنده به مرحله بعدی صعود می کند. در هر مرحله نیز جوایزی مطابق با امتیاز کسب شده به خانواده ها تعلق می گیرد.

نصیری با اشاره به تم اصلی موجود در فضا «کودک شو» خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که در «کودک شو»  تعامل، همکاری و شناخت خانواده ها از یکدیگر ، بعد پررنگ تری نسبت به فضای رقابتی موجود  دارند. علاوه بر این ها شرکت کنندگان حاضر در برنامه نیز، بعد از ثبت نام از طریق شماره تلگرامی و یا ایمیل «کودک شو»،  با بررسی توسط کارشناسان برنامه از بین کودکانی انتخاب شده اند که داری شرایط لازم برای حضور در چنین فضایی هستند. در این برنامه با بخش های موجود در آن فرصتی فراهم شده تا مخاطب با دنیای کودکان از زاویه جدیدی مواجه شود.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «کودک شو» در فصل اول خود، طی ۹۰ قسمت، با حضور چهره هایی از دنیا کودکان و حوزه هایی چون هنر، سیاست، ورزش و…، در روزهای مذکور ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه نسیم می رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>