سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ فروردین ۱۳۹۶ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
مومنی‌شریف در دیدار نوروزی با کارکنان حوزه هنری مطرح کرد:

توجهات رهبر معظم انقلاب نشان‌دهنده حرکت درست حوزه هنری است/ امسال سال جهش و درخشش حوزه هنری است

momeni

محسن مومنی‌شریف گفت: توجهات رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که مسیر حرکتمان درست است و حوزه هنری در جهت گفتمان انقلاب اسلامی به درستی حرکت می‌کند.

به گزارش سوره سینما ، دیدار نوروزی محسن مومنی‌شریف با هنرمندان و کارکنان حوزه هنری انقلاب اسلامی، چهارشنبه ۱۶ فروردین‌ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

رئیس حوزه هنری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هنرمندان درگذشته در سال ۹۵، اظهار کرد: یکی از این هنرمندان که ارتباط نزدیکی با حوزه هنری داشت، مرحوم سعید کشن فلاح بود. ایشان با وجود کسالت و بیماری، تلاش می کرد تا در تمام جلسات شرکت داشته باشد و همیشه نظرات کارشناسانه و دلسوزانه ای داشت و از ارائه نظراتش در بهبود و تعالی حوزه هنری دریغ نمی کرد.

وی همچنین با اشاره به توجه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به فعالیت‌های حوزه هنری در سال ۹۵، گفت: از خداوند منان به خاطر توجه رهبر معظم انقلاب به حوزه هنری سپاسگزاریم. البته به کمبودهای خود نیز واقفیم و برای رفع کمبودها، همواره در تلاش و تکاپو هستیم. توجهات رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که مسیر حرکتمان درست است و حوزه هنری در جهت گفتمان انقلاب اسلامی به درستی حرکت می‌کند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته ۱۳ دیدار با اهالی فرهنگ و هنر کشور داشتند که بیشتر این دیدارها، با هنرمندان و مسئولان حوزه هنری بوده است.

رئیس حوزه هنری خاطرنشان کرد: حوزه هنری با انقلاب اسلامی معنا پیدا می‌کند و اینکه امروز این نهاد را با پسوند انقلاب اسلامی می شناسند، راه ما را سخت‌تر می‌کند و باید بیش از پیش به این مقوله توجه داشته باشیم. البته فعالیت‌های حوزه هنری نیز بسیار گسترده بوده است و این نهاد در حال حاضر بیش از یک‌هزار پروژه در دست تولید دارد. به عنوان مثال فقط در بخش مستند ۶۰ پروژه در حال تولید می باشد.

وی ادامه داد: جشنواره های حوزه نیز تنها برای ارائه گزارش کار و فعالیت ویترینی نیست، بلکه بسیاری از هنرمندان و اهالی ادبیات برجسته کشور، از دل همین جشنواره ها و فعالیت‌های حوزه هنری بیرون آمده‌اند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه سال ۹۶ برای حوزه هنری سال مهمی است، تاکید کرد: امسال سال جهش و درخشش حوزه هنری خواهد بود. امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و نگاه ویژه‌ای به معارف انقلاب و معرفی این گونه مضامین خواهیم داشت. همچنین بخشی از فعالیت های ملی، به مراکز فعال استانی حوزه هنری واگذار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>