سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ دی ۱۳۹۱ در ۵:۵۳ ب.ظ چاپ مطلب
مدیر سینما استقلال:

عنوان بهترین سینمای جشنواره را حفظ خواهیم کرد

سینما استقلال

امیرهوشنگ پاسبانیان تلاش برای رضایت همه جانبه مخاطبان را از دلایل موفقیت این سینما در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر دانست.

امیرهوشنگ پاسبانیان تلاش برای رضایت همه جانبه مخاطبان را از دلایل موفقیت این سینما در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر دانست.

امیر هوشنگ پاسبانیان مدیر سینما استقلال که در سال‌های گذشته از موفق‌ترین سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره بوده درباره میزان آمادگی این سینما برای استقبال از مخاطبان جشنواره سی و یکم فیلم فجر به سوره سینما گفت: ما در طول سال همه کارها را انجام می‌دهیم و معمولا کار عقب‌افتاده در دوران جشنواره نداریم. خوشبختانه سینما استقلال نیازی به تعمیر و بازسازی ندارد و امکانات همه جانبه برای پذیرایی از هنرمندان و مخاطبان جشنواره فیلم فجر فراهم است.

وی افزود: سینما استقلال همیشه جلب رضایت مخاطبان و مردم را مد نظر قرار می‌دهد به همین دلیل دو دوره پیاپی بهترین مدیریت و بهترین سینمای جشنواره فیلم فجر شده است. سال گذشته ضمن کسب عنوان پرمخاطب‌ترین سینما نامزد عنوان بهترین سینما هم بودیم.

پاسبانیان ادامه داد: امسال هم تلاش خود را برای نشان دادن فیلم‌های جشنواره فجر به نحو احسن خواهیم داشت و امیدواریم مانند سال‌های گذشته در این راستا موفق باشیم. تنها تفاوت جشنواره امسال با سال‌های گذشته این است که قرار است فیلم‌ها با سیستم دیجیتال نمایش داده شوند. هنوز هیچ اقدام خاصی در این باره صورت نگرفته اما کارشناسی‌های لازم انجام شده است.

وی گفت: بلیت‌های جشنواره پیش‌فروش خواهند شد و معمولا تعداد کمی بلیت در خود سینما فروخته خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>