سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ فروردین ۱۳۹۶ در ۴:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب

پخش مستند «به دنبال صلح» در جشنواره تلویزیونی مستند

be-donbale-solh

مستند «به دنبال صلح» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده و از محصولات مرکز مستند سوره، امشب، ۲۶ فروردین ساعت ۲۰ در جشنواره تلویزیونی مستند پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما، «به دنبال صلح» روایت سفر کاروان صلح از ۱۰ کشور جهان به سوریه است که فعالانی از ایران نیز در این کاروان حضور داشته اند.

این مستند به روایت «مادر اگنس ماریا» از فعالین صلح طلب مسیحی  سوریه ، به روزهای شروع درگیری ها در سوریه می پردازد و این راهبه مسیحی از حضورش در میان معارضه و مشاهداتش که توسط یک فیلمبردار فرانسوی ثبت شده می‌گوید.

کاروان زائران صلح سوریه فروردین ماه سال ۹۳ با حضور جمعی از هنرمندان ایرانی و فعالان صلح طلب  از جمله «مایرید ماگوایر» برنده جایزه صلح نوبل و … از  سراسر دنیا با اجرای چند برنامه در ایران و با همت اتحادیه بین‌المللی امت‌واحده خود را به سوریه و شهرهای دمشق و لاذقیه و حمص رساندند و برنامه‌هایی را در آنجا اجرا کردند.

be donbale solh poster

«به دنبال صلح» امشب ساعت ۲۰ در جشنواره تلویزیونی مستند پخش می شود و بینندگان شبکه مستند تا ۴۸ ساعت پس از پخش آن، مهلت دارند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی festmostanad.ir ، کانال های اطلاع رسانی و یا سامانه پیامکی جشنواره (۳۰۰۰۰۸۱) به این فیلم مستند رای بدهند.

نخستین جشنواره تلویزیونی مستند به همت شبکه مستند در حال برگزاری است و در این جشنواره ۵۱ اثر مستند در بخش مستند بلند، نیمه بلند و کوتاه با یکدیگر رقابت خواهند کرد و برگزیدگانش را مردم و کارشناسان انتخاب می کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>