سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «انسان‌های آزاد» اکران عمومی می‌شود

ensanhaye-azad

فیلم سینمایی «انسان های آزاد» ساخته اسماعیل فروخی از اول خرداد ماه در سینماهای فرهنگ، پردیس ملت و برج میلاد روی پرده می رود.

فیلم سینمایی «انسان های آزاد» ساخته اسماعیل فروخی از اول خرداد ماه  در سینماهای فرهنگ، پردیس ملت و برج میلاد روی پرده می‌رود.

سوره سینما- فیلم سینمایی انسان های آزاد که در بخش سینمای سعادت سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر با نام آزادگان روی پرده رفته و موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از این جشنواره شد از روز چهارشنبه اول خرداد ماه در سه سینمای فرهنگ، پردیس سینمایی ملت و برج میلاد به روی پرده می رود.برنامه ریزی برای نمایش خصوصی فیلم سینمایی انسانهای آزاد ویژه خبرنگاران، منتقدان و نویسندگان سینمایی در حال انجام است که زمان و مکان آن به زودی به اطلاع اهالی رسانه می رسد.

«انسان‌های آزاد» به زبان اصلی با زیر نویس فارسی نمایش داده خواهد شد و به دلیل سیاستهای حمایتی بنیاد سینمایی فارابی از فیلمهای سینمای ایران ، سئانس های نمایش این فیلم در مدت زمان اکران، محدود خواهد بود. از این رو به علاقه مندانی که مایلند این فیلم را روی پرده سینماهای نمایش دهنده مشاهده کنند توصیه می شود حتما از قبل نسبت به رزرو بلیت خود اقدام کنند.