سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۲:۱۶ ب.ظ چاپ مطلب

سریال «دلدادگی» اوایل تابستان مقابل دوربین می رود

deldadegi

سامان مقدم از اوایل تابستان امسال ساخت مجموعه ای تاریخی با نام «دلدادگی» را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای این پروژه، «دلدادگی» عنوان مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی سامان مقدم است که در حال حاضر در مرحله نگارش فیلمنامه قرار دارد و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته اوایل تابستان مقابل دوربین خواهد رفت.

مقدم این روزها درگیر ساخت سریال «دیوار به دیوار» است و پیش بینی می شود تا اوایل خرداد ماه تولید آن به طول بیانجامد.

«دلدادگی» به نویسندگی طلا معتضدی مضمونی تاریخی دارد و داستانی عاشقانه را در دل تاریخ روایت می کند. داستان این مجموعه از مقطع سقوط احمد شاه تا سقوط پهلوی روایت خواهد شد.

تصویربرداری به طور کامل در یکی از استان های کشور، شهرک سینمایی دفاع مقدس و شهرک غزالی انجام می شود و سازندگان این روزها مشغول بازدید از لوکیشن های مورد نظر هستند.

سامان مقدم در کارنامه تلویزیونی خود ساخت مجموعه های موفقی چون «شمس العماره» و «پریدخت» را برعهده داشته است. مجموعه در حال پخش این کارگردان (دیوار به دیوار) نیز تاکنون با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده و در صدر نظرسنجی های مردمی معاونت سیما قرار دارد.

این کارگردان در سینما نیز فیلم «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» را آماده اکران دارد که قرار است در نوبت دوم اکران نوروز به نمایش عمومی درآید.

«دلدادگی» به تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی در ۴٠ قسمت و به سفارش سیمافیلم تولید می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>