سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۶:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

برنامه «یه گله جا» با عمو قناد به شبکه دو می‌آید

Amoo-ghannad

«یه گله جا» عنوان مجموعه برنامه ای است که با اجرای مجید قناد مجری نام آشنای عرصه کودک و نوجوان در حال تولید است و به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو، داستان این برنامه حول شخصیت عمو قناد می گردد که با حضور شادی آفرین کودکان و شخصیت های نمایشی دیگری چون «داداشی»، «مامان قندی»، «مچاله چرخی» و … در حال تهیه در شهرک سینمایی است.

سلامتی، تندرستی و بهداشت خانواده محور اصلی داستان های برنامه شاد و مفرح «یه گله جا» ذکر شده که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش در گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در دست تهیه است.

هنرمندانی که در کنار مجید قناد در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند عبارتند از؛ سوسن مقصودلو، حسین محب اهری،مرتضی ضرابی، احمدرضا اسعدی، ساناز سمواتی، پارسیا شکوری  و … که با کارگردانی علیرضا محمودزاده و تهیه کنندگی سید محسن مناجاتی و مجید قناد به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>