سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۵:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «مشکل گیتی» وارد شبکه نمایش خانگی سوره شد

MoshkeleGiti

فیلم سینمایی «مشکل گیتی» به کارگردانی بهرام کاظمی توسط موسسه هنرهای تصویری سوره میهمان خانه‌ها شد.

به گزارش سوره سینما ، سعید خندق آبادی مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره ، درباره توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «مشکل گیتی» به کارگردانی بهرام کاظمی در سطح کشور گفت: از ویژگی‌های مهم این فیلم پرداختن به یک معضل اجتماعی و خانوادگی است که امروز همه ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، تلفن همراه و استفاده از شبکه‌های مجازی است .  که در فیلم «مشکل گیتی» به خوبی به آن پرداخته شده است.

همچنین توزیع فیلم سینمایی «مشکل گیتی» از امروز شنبه ۹اردیبهشت ماه در (شهرستانهای دور) آغاز شده و ۱۰اردیبهشت ماه در (شهرستانهای نزدیک) و ۱۱ اردیبهشت ماه در (تهران) انجام می گیرد.

MoshkeleGiti-poster

همزمان با توزیع فیزیکی ، خرید اینترنتی فیلم سینمایی «مشکل گیتی» از طریق وب سایت موسسه هنرهای تصویری سوره به آدرس روبرو vacsoureh.com/Product/40 امکان پذیر می باشد وی گفت : نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «مشکل گیتی» به همراه فیلم کوتاه بسیار جذاب پشت صحنه از روند ساخت فیلم و همینطور عکسهای صحنه و پشت صحنه  می باشد .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>