سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب
آغاز پخش از چهارشنبه/

پخش تیزر مستندهای خرمشهر از شبکه یک

khoramshahr

مدیر طرح و برنامه و نظارت شبکه یک ثبت خاطرات غرورآفرین فتح خرمشهر را وظیفه ملی دانست.

مدیر طرح و برنامه و نظارت شبکه یک ثبت خاطرات غرورآفرین فتح خرمشهر را وظیفه ملی دانست.

خدیجه احمد مهرابی مدیر طرح و برنامه و نظارت شبکه یک سیما درباره پخش هفت فیلم کوتاه و مستند محصول حوزه هنری درباره حماسه آزادسازی خرمشهر به سوره سینما گفت: یک پکیج با عنوان حماسه خرمشهر که شامل هفت فیلم کوتاه و مستند با موضوع آزادسازی خرمشهر است، تحویل گرفته‌ایم که قرار است از اول خردادماه به مدت هفت شب هر شب ساعت ۲۰ یک فیلم از شبکه یک روی آنتن برود.

وی افزود: دوشنبه‌ها ساعت ۲۰ مجموعه «کلاه پهلوی» پخش می‌شود و زمان پخش این مستندها روزهای دوشنبه تغییر خواهد کرد که این تغییر به اطلاع مخاطبان خواهد رسید. یک تیزر تبلیغاتی که حوزه هنری تهیه کرده قرار است به ما تحویل داده شود. بعد از بازبینی نهایی اگر مشکلی نداشته باشد از امشب این تیزر پخش می‌شود.

مهرابی گفت: فعلا مشخص نیست که این برنامه تکرار دارد یا خیر. به دلیل انتخابات ریاست جمهوری کنداکتور تلویزیون محدود شده است.  فضاسازی قبل از پخش این فیلم‌ها وجود دارد. همه دوستانی که فیلم‌ها را دیده‌اند نظر مساعدی نسبت به آن داشته‌اند. این فیلم‌ها با نگاهی نو و موضوعاتی بکر و پرداختی صحیح ساخته شده اند.  فتح خرمشهر یک جشن ملی و یک رویداد فراموش نشدنی است و ثبت خاطره‌های باشکوه آن برای هر ایرانی افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

مجموعه فیلم‌های خرمشهر که در سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری ساخته شده، امید، افتخار و تلاش برای ساختن آینده ای بهتر در خرمشهر را نشان می‌دهند. این هفت مستند با مشارکت شبکه یک به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادی خرمشهر پخش می‌شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>