سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱:۳۱ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز پیش‌فروش بلیت‌های فیلم سینمایی «برادرم خسرو»

baradaram khosro

پیش‌فروش اینترنتی بلیت فیلم سینمایی «برادرم خسرو» از ۱۵ اردیبهشت در سینماهای کورش، چارسو و مگامال آغاز شد.

به گزارش سوره سینما ، فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری و تهیه کنندگی سعید ملکان از چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت اکرانش را در سینماهای تهران و شهرستان ها اغاز خواهد کرد و درآستانه اکران عمومی ،پیش فروش اینترنتی بلیت‌های این فیلم در سینماهای کورش، چارسو و مگامال شروع شده و از ۱۷ اردیبهشت نیز در سینماهای آزادی،ملت وزندگی ،پیش فروش بلیت‌های این فیلم آغاز خواهد شد.

«برادرم خسرو» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجرحضور داشت و نامزد دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی این جشنواره شد. «برادرم خسرو» توانست  توجه بسیاری ازمخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند و در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان نیز در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد و دیپلم افتخار بخش خلاقیت و استعداد درخشان را کسب کرد.

در خلاصه داستان «برادرم خسرو» به قلم احسان بیگلری و پریسا هاشم پور آمده است: خسرو که مبتلا به اختلال دوقطبی است باید مدتی را در خانه برادر بزرگتر خود سپری کند. شهاب حسینی، ناصر هاشمی،هنگامه قاضیانی،بیتا فرهی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>