سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

آرش ظلی‌پور: تیم «ماه عسل» از برو بچه‌های مستعد تشکیل شده/ منتظر اجرای یک برنامه ورزشی می‌مانم

arash-zelipour

مجری برنامه «سه ستاره» معتقد است: تیم «ماه عسل» گروه قدرتمند و مستعدی دارد که تجربه کاری آنها به سالهای دور بر می‌گردد، بچه‌هایى که همه از من باتجربه تر هستند و با تار و پود این برنامه آمیخته شده اند.

آرش ظلی پور از روزنامه نگاران قدیمی و مجری تلویزیون درمورد جدیدترین فعالیتش  به  سوره سینما گفت: این روزها در تدارک و آماده سازی برنامه «ماه عسل» با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی هستیم. دراین برنامه با سمت مجری حضور ندارم اما به عنوان دستیار و برنامه ریزدر کنار احسان علیخانی خواهم بود.

وی ادامه داد: تیم «ماه عسل» گروه قدرتمند و مستعدی دارد که تجربه کاری آنها به سالهای دور بر می گردد، بچه هایى که همه از من باتجربه تر هستند و با تار و پود «ماه عسل» آمیخته شده اند. من هم خوشحالم که به عنوان عضو کوچک این خانواده هستم و در کنار دیگر دوستان در ماه مبارک رمضان در خدمت مردم ایران هستیم و البته از همکاری دوباره با احسان علیخانی خوشحالم.

وی با بیان اینکه ترجیح می دهم در مورد فصل های مختلف برنامه و میزان استقبال از آن توسط مخاطبان خود احسان علیخانی اظهارنظر کند گفت: احسان همیشه براى «ماه عسل» تفکرات خاص خودش را دارد و مطمئنم مخاطبان این برنامه هم آن را خواهند پسندید.

وی در مورد دیگر فعالیتش گفت:اجرای فصل جدید برنامه «صبح خلیج فارس» نیز برعهده من است که صبح های جمعه از شبکه استانی خلیج فارس پخش می شود.

sobhe-khalije-fars

ظلی پور همچنین در مورد جدایی اش از برنامه «خونه خوبه» نیز گفت: اسفند ماه تصمیم بر آن شد که برنامه «سه ستاره» را با احسان علیخانی بر عهده بگیریم  به همین دلیل با اجازه مدیر شبکه و مدیر گروه و تهیه کننده از بچه های «خونه خوبه» جدا شدم و بعد از برنامه «سه ستاره» هم به تعطیلات نوروز برخوردیم و بین کارهایم فاصله افتاد.

وی ادامه داد: بعد از عید هم از مدیران تلویزیون اجازه گرفتم که یکی دو ماهی کارم سبک تر باشد تا بتوانم در «ماه عسل» با احسان همکاری خوبی داشته باشم.

وی در مورد تجربه اجرای «خونه خوبه» توضیح داد: تجربه اجرای جدیدی بود موضوع این برنامه مسائل مردم بود. وقتی ما اجرای برنامه ای را به عهده می گیریم به نوعی وارد خانه های آنها می شویم و لی ما با این برنامه که موضوع خانوادگى داشت ما به حریم شخصی بیننده که هرکسی نمی تواند به آن ورود پیدا کند وارد شدیم. اصولا اجراى برنامه‌هاى خانوادگى ساز و کارى مى خواهد که مجرى فقط یکى از آنهاست.

این مجری و روزنامه نگار به صحبت هایش افزود: «خونه خوبه» تجربه خوبی بود ولی بعید می دانم دیگر اجرای برنامه‌های خانوادگى را بپذیرم چون به مدل و سبک کاری و ادبیات و نوع گفتارمن نمی خورد .

3setare

وی در مورد اینکه به نظر می آید اجرای برنامه ورزشی با روحیه او سازگار باشد گفت: زمینه کاری اصلی من روزنامه نگاری در حوزه ورزش بود و من با اجرای برنامه ورزشی وارد حیطه اجرا شدم. همیشه این موضوع را مدنظر دارم که با اجرای یک برنامه ورزشی اتفاق خوبی در زمینه اجرا برایم بیفتد تا خودم را بهتر بتوانم نشان دهم.

آرش ظلی‌پور نزدیک به دو دهه فعالیت روزنامه نگاری در حوزه ورزش و هنر؛ از اواخر دهه هشتاد با سمت مجری وارد تلویزیون ایران شد.

او اجرای برنامه‌های پرمخاطبی چون «سه ستاره»، «دست پخت‌های خودمونی»، «خونه خوبه»، «خط سوم» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>