سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۲:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

نخستین اکران مردمی فیلم «نهنگ عنبر۲» در پردیس کورش برگزار شد

nahang-anbar2

نخستین اکران مردمی فیلم «نهنگ عنبر۲ : سلکشن رویا» با حضور رضا عطاران و سامان مقدم در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پردیس سینمایی کورش، این مراسم در ساعت ۹:۴۵ دقیقه صبح چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت و با تجمع بسیار زیاد تماشاگران در پردیس کورش آغاز گردید.

فیلم «نهنگ عنبر۲» آخرین ساخته سامان مقدم  از امروز صبح افتتاحیه خود را آغاز نموده است.

مقدم  قبل از اکران فیلم خطاب به علاقمندان «نهنگ عنبر۲» گفت: فیلم «نهنگ عنبر۲» بسیار فیلم سختی بود .امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید. پس از تشویق علاقمندان ، نوبت به رضا عطاران رسید. او  بعد از سلام و احوالپرسی مراسم را این طور جلو برد و گفت: من هم فیلم را با صدا و موسیقی ندیده‌ام و همراه با شما فیلم را می‌بینم.

بازیگر محبوب سینمای ایران از استقبال در ساعت ۹ صبح ابراز خوشنودی نمود و افزود: فکر می‌کردم فقط خودم امروز صبح زود از خواب بیدار می‌شوم .خوشحالم که  همه ما صبح زود از خواب بیدار شده‌ایم.

علی مسعودی که گروه را در اولین اکران همراهی  کرده بود نیز  گفت: من در این فیلم هیچ کاره‌ام فقط آمده‌ام، که بخندم.

از حاشیه این مراسم می‌توان به تولد رضا عطاران اشاره کرد. اولین اکران عمومی فیلم «نهنگ عنبر۲ : سلکشن رویا» همزمان با زاد روز رضا عطاران بود که در پردیس سینمایی کورش او را  با جشن کوچکی غافلگیر کردند.

ataran-korosh

علی سرتیپی  مدیرعامل «فیلمیران»، رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران و مدیر مسئول پردیس سینمایی کورش در تبریک تولد به  رضا عطاران گفت: او و اصغر فرهادی تنها کسانی هستند که می‌توانند مخاطب را صبح زود برای  آمدن به سینما ترغیب کنند. علاقه مخاطب به هر دوی این عزیزان قلبی و دائمی است.

پروژه سینمایی «نهنگ عنبر۲ : سلکشن رویا» به تهیه کنندگی سامان مقدم و با سرمایه گذاری نیوشا طبیبی،نیما طبیبی، مجید مطلبی و سامان مقدم ساخته شده است.

بازیگران : رضا عطاران ، مهناز افشار ، ویشکا آسایش ، حسام نواب صفوی ، رضا ناجی ، امیرحسین آرمان ، سیروس گرجستانی  و علئ قربان زاده و بازیگران میهمان:شهلا ریاحی،کتایون امیر ابراهیمی،محسن قاضی مرادی،اسدالله یکتا،احمدرضا اسعدی. پخش این فیلم برعهده‌ »فیلمیران» است


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>