سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش «دی روز» پنج شب در سالن اصلی تئاتر شهر

dey-rooz

بیش از چهل بازیگر مطرح تئاتر و سینماى کشور در پروژه «دى روز» به کارگردانى على سرابى به مدت پنج شب در سالن اصلى تئاتر شهر روى صحنه خواهند رفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، «دی روز» عنوان پروژه نمایشی به کارگردانی علی سرابی است که به زودی با حضور بازیگران مطرح عرصه نمایش به مدت ۵ شب در سالن اصلی تئاتر شهر خوانش و اجرا خواهد شد.

علی سرابی کارگردان نمایش تحسین شده «خدای کشتار» در خصوص این پروژه گفت: «دی روز» عنوان پروژه ای نمایشی است که در آن ۵ نمایشنامه از نویسندگان بزرگ تئاتر ایران که در دهه قبل به روی صحنه رفته، خوانش و ۱۰  تا ۱۵ دقیقه از هر اثر بصورت کاملا مینیمال اجرای صحنه‌ای خواهد شد.

«افرا» بهرام بیضایی، «کوکوی کبوتران حرم» علیرضا نادری، « تهران زیر بال فرشتگان» نادر برهانی مرند، «در مصر برف نمی بارد» محمد چرمشیر و «یک دقیقه سکوت» اثر محمد یعقوبی نمایشنامه هایی هستند که در پروژه « دی روز» خوانش و اجرا می شوند.

فردین خلعتبری آهنگسازی و آتوسا قلمفرسایی طراحی صحنه تمامی این پروژه را بر عهده خواهند داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>