سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
احسان عبدی‌پور در گفت و گو با «سوره سینما»:

«تیک آف» رو به جلو ترین فیلم کارنامه من است

abdipoor1

احسان عبدی‌پور گفت: «تیک آف» جزو فیلم‌هایی است که از هیچ حمایت نهاد دولتی برخوردار نبوده، امیدوارم حداقل در اکران مورد حمایت قرار گیرد.

احسان عبدی‌پور کارگردان فیلم «تیک آف» در گفت و گو با سوره سینما در مورد زمان اکران فیلمش گفت: کاملا طبیعی است از این زمانی که به نمایش فیلمم تعلق گرفته راضی نیستم و به نظرم فصل ایده الی برای اکران فیلم نیست و خیلی دلم می‌خواست زمان بهتری برای نمایش این فیلم انتخاب می شد.

وی در ادامه گفت: ای کاش شورای سیاست گذاری اکران از چنین فیلم هایی که ذائقه مخاطب را در جهت مطلوب تغییر می دهد حمایت کند؛ چقدر باید در سینماها فیلم کمدی ببینیم؟ «تیک آف» جزو فیلم هایی است که از هیچ حمایت نهاد دولتی  برخوردار نبوده امیدوارم عدالت در حق چنین فیلم هایی رعایت شود.

عبدی‌پور در مورد بازخورد مخاطبان فیلمش در شهر بوشهر گفت: راستش را بخواهید از زمان اکران فیلمم فرصت نکردم بوشهر بروم در نتیجه از اوضاع نمایش فیلمم در شهرم خبر ندارم اما می دانم که کیفیت سینماهای بوشهر به شدت پایین است.

takeoff1

کارگردان فیلم «تنهای تنهای تنها» در ادامه با تشکر از نحوه عملکرد پخش کننده گفت: به نظر من «تیک آف» فیلم گرمی است که مخاطب در سینما هشتاد دقیقه وضعیت روحی متفاوتی را تجربه می کند؛ تاکنون استقبال از این فیلم خوب بوده و من از تماشاگران فیلمم انرژی مثبت زیادی گرفتم. خیلی «تیک آف» را دوست دارم و این فیلم در کارنامه من فیلم روبه جلویی است.

عبدی‌پور در ادامه در مورد ممیزی های زیادی که به فیلم نامه وارد شده بود گفت: خیلی اهل گلایه و نق زدن نیستم و معتقدم ممیزی فقط مربوط به فیلم نامه فیلم من نمی‌شود؛ اکثر فیلمسازان ما با این مسئله دست و پنجه نرم می کنند، ممیزی به فیلم نامه های ما مثل این می ماند که ما در زمین گل و لای فوتبال بازی کنیم؛ قطعا کار دشواری انجام می دهیم و باید با این شرایط کنار بیایم.

takeoff2

وی در بخش دیگری از صحبت خود در مورد همکاری با بازیگران چهره نیز توضیح داد: سال های دور با خانم فرشته صدرعرفایی همکاری داشتم و اینطور نبوده که با چهره های سینما کار نکرده باشم؛ اما در این فیلم ستاره هایی که با من کارکردند بدون کوچکترین ادایی، همه درجه یک و همچون افراد حرفه ای سینما در این فیلم بودند؛ همه با هم رفیق بودیم و دلی و عاشقانه کار کردیم.

عبدی‌پور گفت: لحظه ای در این فیلم فکر نکردم که با بازیگران چهره کار می کردم تصورم این بود که با بازیگران بومی کار می کنم الان هم با همه آنها رفیقم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>