سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ خرداد ۱۳۹۶ در ۱۲:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

برنامه «سینما۱» پس از عید فطر پخش می‌شود

Cinema1

پخش برنامه تلویزیونی «سینما۱» پس از ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش سوره سینما، پخش سری جدید برنامه «سینما۱» که از ۳۱ فروردین ماه از شبکه یک سیما آغاز شده بود به علت همزمانی با پخش ویژه برنامه های مربوط به دوازدهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری به تعویق افتاد و به علت تقارن زمانی با سریال های مناسبتی در ماه مبارک رمضان، پس از عید سعید فطر ادامه خواهد یافت.

در این دوره از «سینما۱»، مهمان برنامه که یک چهره فرهنگی یا هنری است، فیلم محبوب خود را انتخاب می کند، و فیلم برنامه به انتخاب مهمان برنامه به نمایش درمی آید؛ پس از نمایش فیلم، بررسی و تحلیل آن با حضور مهمان برنامه و مجری «سینما۱» انجام خواهد شد.

خسرو دهقان، شهرام جعفری نژاد، مهدی فخیم زاده، بهروز افخمی، فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدتقی فهیم، احمد طالبی نژاد، احمد ضابطی جهرمی، محسن فاطمی، عزیزالله حاجی مشهدی، مجید حسینی زاد، جواد طوسی، و سعید قطبی زاده از جمله چهره های فرهنگی هستند که با انتخاب فیلم محبوب شان، در «سینما۱»حضور پیدا کرده اند.

ضبط پلاتوهای برنامه در استودیوی شبکه یک همچنان ادامه دارد و تدوین و صداگذاری برنامه نیز به طور موازی در حال انجام است.

تهیه کننده، سردبیر، و مجری «سینما۱» غلامعباس فاضلی منتقد و نویسنده سینمایی است.

«سینما۱» پنجشنبه شب ها ساعت ۲۲.۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این برنامه در «تامین برنامه» شیکه یک سیما تولید شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>