سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ خرداد ۱۳۹۲ در ۸:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب
مهران احمدی:

خشایار مستوفی نیستم که هر نقش را چندبار بازی کنم

91-10-2112

مهران احمدی بازیگر سریال «مهرآباد» تأکید کرد نعیم نعمتی یک تیپ-شخصیت است که هرگز در ادامه مسیر بازیگری‌ تکرارش نمی‌کند.

مهران احمدی بازیگر سریال «مهرآباد» تأکید کرد نعیم نعمتی یک تیپ-شخصیت است که هرگز در ادامه مسیر بازیگری‌ تکرارش نمی‌کند.

احمدی بازیگر مجموعه تلویزیونی «مهرآباد» درباره حضورش در این سریال به سوره سینما گفت: تا به حال بازخوردهای بسیار مثبتی از مخاطبان در مواجهه با این سریال دیده‌ام. معتقدم این مجموعه یکی از بهترین‌های تلویزیون است.

وی افزود: تماشاگر ما عادت دارد با سریال‌هایی که بازیگرانش چوب توی سر هم می‌زنند، جنگولک بازی می‌کنند بخندد. مجموعه‌هایی که بازیگرانش دستشویی می‌روند تا مخاطب بخندد. اما «مهرآباد» یک کمدی-درام است. خصوصیات منحصر به خودش را دارد. بارزترین شاخصه این سریال این است که مخاطب به شخصیت‌ها می‌خندد در حالی که شخصیت‌ها همه گرفتارند و مشکل و مسئله دارند.

وی گفت: یک کمدی متفاوت که محصول داستان‌های خوب امید سهرابی و بازی‌های رئال و خوب بازیگرانش است. نقش نعیم نعمتی که من بازی می‌کنم یک تیپ-شخصیت است.

احمدی درباره اینکه آیا باز هم این تیپ نقش‌ها را بازی می‌کند گفت: دیگر این جنس بازی را تکرار نمی‌کنم. من هر نقشی را فقط یک بار بازی می‌کنم. خشایار مستوفی نیستم که هر نقشی را چند بار بازی کنم. نمی‌گویم که تکرار یک نقش مشخص خوب است یا بد، شاید خیلی از بازیگران این کار را انجام دهند ولی مهران احمدی هر نقشی را فقط یک بار بازی می‌کند.

احمدی در پاسخ به این سؤال که یک مجموعه تلویزیونی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا در آن بازی کند توضیح داد: قطعا باید داستان بسیار خوب با پی‌رنگ‌های محکم داشته باشد. روابط پیچیده بین کاراکترها و شناسنامه‌دار بودنشان جذبم کند. کارگردان باید جزو رسته مستقلین از لحاظ اندیشه و تفکر باشد. تهیه‌کننده پول بازیگر را سر وقت بدهد.

وی اضافه کرد: جدیدا تهیه‌کننده‌ها پول آدم را نمی‌دهند وقتی هم بهشان اعتراض می‌کنی عصبانی و ناراحت می‌شوند. می‌گویند: ای بابا تو چقدر پول‌دوستی، فقط ۷ ماه است که دیر شده. اما خوشبختانه سریال «مهرآباد» از معدود سریال‌هایی بود که سر وقت پول بازیگرانش را پرداخت کرد. همینجا از آقای علی تقی‌پور تهیه‌کننده تشکر می‌کنم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>