سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۶ در ۱۲:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

آنونس فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» با صدای سینا سرلک رونمایی شد

zire-saghfe-doodi

آنونس فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده در آستانه اکران عمومی این فیلم رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما، اکران عمومی فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» آخرین ساخته پوران درخشنده از ۱۷ خرداد ماه در گروه سینمایی آزادی آغاز می شود. این فیلم در جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت شش سیمرغ بلورین شد و مریلا زارعی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن و ایمان امیدواری جایزه بهترین چهره پردازی را از این رویداد دریافت کردند.

آنونس این فیلم با صدای سینا سرلک توسط مسعود رفیع زاده ساخته شده است.

در خلاصه داستان «زیر سقف دودی» که به موضوع طلاق عاطفی در جامعه می پردازد، آمده است: شیرین که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به تدریج دچار مشکل می شود، به دنبال پیدا کردن راهی برای ایجاد ارتباط با آنهاست، که موفق نمی شود و به بحران می رسد. تلاش مجدد او برای برون رفت او از این بحران او را با چالش جدیدی رو به رو می کند.

در این فیلم پر بازیگر فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی ،فرشید زارعی‌فرد و با معرفی ابوالفضل میری و لاله مرزبان به ایفای نقش می پردازند.

لینک دانلود: آنونس فیلم سینمایی «زیر سقف دودی»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>