سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۳۹۶ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

اجرای برنامه توسط سه مجری منتفی شد/ آیا صدرعاملی مجری «هفت» می‌شود؟

haft

شنیده های خبرنگار سوره سینما حاکی از این است که اجرای برنامه «هفت» توسط سه مجری به طور کامل منتفی شده و رسول صدرعاملی قرار است اجرای این برنامه سینمایی را به عهده بگیرد.

به گزارش سوره سینما بعد از تعطیلی برنامه «هفت» در مورد ترکیب و چگونگی اجرای این برنامه اظهار نظرها و پیش بینی های متعددی صورت گرفت، از افراد متعددی به عنوان جایگزین افخمی اسم برده شد؛ تا جایی که از اکبر نبوی به عنوان مجری قطعی برنامه هفت یاد شده بود که او به طور کامل این پیش بینی را رد کرد و گفت حتی با من برای اجرای برنامه هفت مذاکره ای هم نشده . حتی در مقطعی به دلیل واکنش های منفی که اهالی سینما نسبت به این برنامه داشتند بحث تعطیلی دائم این برنامه هم مطرح شده بود.

اما اول خردادماه بود که ناصر کریمان گفت: این برنامه بعد از ماه رمضان با تیم جدید کارش را شروع می کند؛  تا اینکه علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما در گفت و گو با خبرنگاران در مورد ترکیب عوامل این برنامه توضیح داد: این برنامه قرار است سه مجری برای نقد، گفت‌وگو و اخبار و رویدادها داشته باشد که از میان آنها آقای حسینی که پیش از این هم در برنامه «هفت» به عنوان منتقد ثابت به جای آقای فراستی حضور دارد، مطرح است؛ البته ممکن است مسعود فراستی هم گاهی اوقات در برنامه حضور داشته باشد.

براساس شنیده های خبرنگار ما گویا علی اصغر پورمحمدی به واسطه جلسات و مشورت هایی که با اتاق فکر خود داشته  تصمیم اجرای برنامه توسط سه مجری را به طور کامل منتفی دانسته و به این جمع بندی رسیده که تنها یک نفر همچون گذشته سکان  این برنامه را به دست بگیرد .فریدون جیرانی ناتوانی جسمی و کهولت سن خود را بهانه کرده و پیشنهاد اجرای مجدد این برنامه را نپذیرفته و در حال حاضر رسول صدرعاملی گزینه اجرای این برنامه است که با وی مذاکراتی شده ولی هنوز به تصمیم نهایی منجر نشده است.

نکته مهم دیگر اینکه علی اصغر پورمحمدی تمایل زیادی دارد تا اجرای برنامه هفت را به فرزاد حسنی بسپارد چراکه معتقد است حضور این مجری جوان  دلیل محکمی بر جذابیت این برنامه است و مخاطبان را به تلویزیون جذب می کند اما حسنی به دلیل پاره ای مسائل شرایط اجرای چنین برنامه ای را از جانب صدا و سیما ندارد.

به هر جهت در حال حاضر مذاکره مسئولین شبکه سه با رسول صدرعاملی برای سکان داری برنامه «هفت» انجام می شود؛ حال باید ببینیم این کارگردان سینما که پیشینه روزنامه نگاری هم در حرفه او دیده می شود این مسئولیت را در سال ۹۶ می پذیرد یا خیر؟


One thought on “اجرای برنامه توسط سه مجری منتفی شد/ آیا صدرعاملی مجری «هفت» می‌شود؟”

  1. پرنیا می‌گه:

    همه تون خوب میدونید مناسب ترین گزینه برای اجرا آقای حسنی هست اما به دلیل بعضی پاره مسایل چرت و پوچ مجددمیخوایید یک انتخاب غلط داشته باشید.متاسفم برای صداوسیمایی که بهترین مجریش نمیتونه درست یه اجرا داشته باشه وهمیشه مجریای تاپش بخاطر بعضی از مسایل لعنتی همیشه منع هستن از اجرا!!واقعا جای تاسف داره آقای پور محمدی جای تاسف

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>