سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۳۹۶ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

کمپین اهدای عضو «بهترین شکل ممکن» صد هزار نفری شد / شوکت حجت: زنده بودن کودک درونم را مدیون دنیای انیمیشن هستم

behtarin-shekle-momken

قسمت هفتم برنامه «بهترین شکل ممکن» شب گذشته ۱۶ خرداد در حالی آغاز شد که مژده لواسانی مجری برنامه از صد هزار نفری شدن کمپین اهدای عضو این برنامه خبر داد.

به گزارش سوره سینما ، مژده لواسانی در آغاز این برنامه گفت: از آغاز برنامه قرارمان این بود که بتوانیم صد هزار نفر را از طریق «بهترین شکل ممکن» به کمپین اهدای عضو دعوت کنیم، خوشبختانه هنوز ماه رمضان به نیمه نرسیده، ۱۰۰ هزار نفر ما کامل شده‌است.

او در ادامه این برنامه شوکت حجت دوبلور، صداپیشه و مدیر دوبلاژ سرشناس گفت و گو کرد، حجت در این برنامه به چگونگی ورودش به دنیای هنر دوبله اشاره کرد و گفت:  حضور من در این عرصه از سال ۶۳ شروع شد.

وی کارتون «فوتبالیست‌ها» را از آثار به‌یادماندنی خود برشمرد و افزود: در این انیمیشن به جای شخصیت «ایشی زاکی» صحبت کردم،  اوایل کارم بود و شخصیت شیطان ایشی زاکی با من بسیار هماهنگ بود؛ زمان دوبله این سریال به فوتبال بچه‌ها با دقت نگاه می‌کردم و به اصطلاحاتشان گوش می‌دادم، مدیر دوبلاژ این انیمیشن مرحوم خسرو شایگان مخالفتی نداشتند که من دیالوگ‌های خودم را اضافه کنم، هر جمله‌ای که فکر می‌کردم بامزه است می‌نوشتم و می‌گفتم و خدارو شکر  این کارتون خود به خود گرفت و محبوب شد.

حجت افزود: خوشبختانه تیم دوبلاژ فوتبالیست‌ها از بهترین‌های این عرصه بودند و افتخار داشتم در کنار کسانی باشم که هر کدامشان اسطوره هستند.

این مدیر دوبلاژ در پاسخ به پرسش مجری برنامه مبنی بر  اینکه صداپیشگی کودکان چه تأثیری در زندگی شما داشته؟ افزود: به واسطه کار کردن در هنر دوبلاژ و صحبت کردن برای بچه‌ها، کودک درون من زنده ماند، این مهم‌ترین چیزی است که دنیای انیمیشن به من داد و برای همین مدیونش هستم.

وی ادامه داد: من هنوز به انیمیشن‌ها می‌خندم، با آن‌ها ارتباط قرار می‌‌کنم و نخیلم با قصه‌هایشان هماهنگ می‌شود؛ همین موضوع به من کمک کرد تا در زندگی همه چیز را آسان‌تر بگیرم و از هر اتفاق ساده‌ای از دیدن گل گرفته تا شنیدن صدای پرنده و گپ زدن و ارتباط با مردم لذت ببرم.

حجت با بیان اینکه مادر دو پسر ۲۹ و ۲۵ ساله است، درباره کیفیت حضور زنان در جامعه و خانواده گفت: اوایل فکر می‌کردم که اگر در خانه بمانم و همراه فرزندانم باشم بسیار خوب است، در لحظه نیاز بچه‌ها را برآورده کردن خوب هم هست، اما امروز جامعه به سمتی پیش می‌رود که زنان باید همراه با مردان در جامعه حضور داشته باشند، دردهای اجتماع را درک کنند تا بتواند مسائل خانواده را هم حل و فصل کند.

وی افزود: به‌عنوان یک مادر شاغل زمان کمتری در کنار فرزندانم بودم و این موضوع نگرانم می‌کرد اما همیشه تلاش کردم که زمان کوتاه در کنار هم بودنمان کیفیت داشته باشد، خوشبختانه فرزندان موفقی دارم که درست فکر می‌کنند و تصمیم می‌گیرند و این نشان می‌دهد که در رابطه با فرزندانم موفق بوده‌ام.

حجت ادامه داد: رابطه خوبی با عروس‌هایم دارم، پسرانم هم رفیقم هستند و این درک را مدیون کار کردن در حوزه کودکان هستم.

صداپیشه سگارو در سفرهای میتی کومان درباره اینکه «بهترین شکل ممکن زندگی» ش چیست؟ گفت: گمانم «بهترین شکل ممکن زندگی» هر آدمی می‌تواند موثر بودن در جامعه باشد و من تمام تلاشم این است که پیش از اینکه هنرمند خوبی باشم انسان خوبی باشم، سعی می‌کنم برای هر روز در راه انسان درستی بودن قدم بر دارم و امیدوارم موفق بوده باشم.

«بهترین شکل ممکن» به تهیه‌کنندگی محمد سلوکی کاری از گروه اجتماعی شبکه دوم سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ از شبکه دو پخش و ساعت ۲:۳۰ بازپخش می‌شود.

این برنامه به معرفی مردان و زنان آینده ساز از طریق توجه به نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان موفق و موثر به ویژه در عرصه‌های علمی و اقتصادی کشور می‌پردازد.

«بهترین شکل ممکن» شامل بخش‌های متنوعی چون گزارش، گفت و گو، پخش ویدئو و عکس‌های ارسالی و … است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>