سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ خرداد ۱۳۹۲ در ۷:۰۴ ب.ظ چاپ مطلب
مستندهای حوزه هنری در شبكه یك سیما/

پخش مستندهای «حبیب یعنی دوست خدا» و «درس» اول و دوم خرداد

habib

مستندهای «حبیب یعنی دوست خدا» محمدرضا رحمانی امشب اول خرداد و «درس» مهدی بوستانی دوم خرداد ساعت ۲۰ از شبکه یک پخش می‌شوند.

مستندهای «حبیب یعنی دوست خدا» محمدرضا رحمانی امشب اول خرداد و «درس» مهدی بوستانی دوم خرداد ساعت ۲۰ از شبکه یک پخش می‌شوند.

سوره سینما- «حبیب یعنی دوست خدا» به کارگردانی محمدرضا رحمانی درباره حبیب غنی پور رزمنده و از اعضای مسجد جواد الائمه است که با نام او جایزه کتابی هر ساله برگزار می شود.«درس» مهدی بوستانی نیز فیلمی داستانی تجربی در رابطه با خرمشهر و وقایع آزادسازی آن است.

غیر از این دو فیلم مستندهای «ناگهان تو گم شدی» مهدی باقری، «سه زن» علی خسروی، «یوما» آزاده آریامنش، «ممد نبودی» شهروز توکل و «زمین زندگی» فرشید آذری در شب های آینده ساعت ۲۰ از شبکه یک پخش می‌شوند.

این آثار به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره آزادسازی خرمشهر در سازمان توسعه سینمایی سوره تولید شده و با مشارکت شبکه یک برای مخاطبان این شبکه ملی روی آنتن می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>