سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۳۹۲ در ۹:۲۸ ق.ظ چاپ مطلب
«خروج اضطراری» به وینترتور رسید/

محصول حوزه هنری در مهمترین جشنواره فیلم کوتاه سوئیس

khorooj-ezterari

فیلم کوتاه «خروج اضطراری» به کارگردانی مهدی جعفری در بخش ویژه فیلم‌های کودک هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه وینترتور پذیرفته شد.

فیلم کوتاه «خروج اضطراری» به کارگردانی مهدی جعفری در بخش ویژه فیلم‌های کودک هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه وینترتور پذیرفته شد.

سوره سینما- جشنواره فیلم  وینترتور از ۱۴ تا ۱۹ آبان ماه  در شهر وینتر تور کشور سوئیس  برگزار می­شود.این جشنواره مهمترین جشنواره فیلم کوتاه سوئیس است و هرسال تعداد زیادی شرکت کننده در این جشنواره حضور دارند. سال ۲۰۱۲ بیش از ۱۶۰۰۰ تماشاگر در این جشنواره حضور داشتند و بیش از ۳۸۰۰ فیلم در بخش رقابتی ملی و بین المللی ثبت نام شد و برندگان این دوره  در این بخش‌ها ۳۵۰۰۰ یورو دریافت کردند. شهر وینترتور در بخش آلمانی زبان کشور سوئیس قرار دارد و نزدیک شهر زوریخ است.

این فیلم کوتاه محصول حوزه هنری پیشتر در جشنواره های «مذاهب امروز»  به نمایش درآمده و به زودی در بخش رقابتی جشنواره فیلم کوتاه توکیو به نمایش گذاشته خواهد شد. این فیلم درباره پسر بچه‌ای است که در روز اول مدرسه تصمیم می گیرد تا از مدرسه فرار کند اما فراش مانع از انجام این کار می شود. او تصمیم می‌گیرد تا…


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>