سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ خرداد ۱۳۹۶ در ۵:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

قصه یک عکس و مادر جبهه‌ها با رضا فیاضی در «هزار داستان»

1000Dastan

برنامه هزار داستان امروز شنبه ۲۷ خرداد با محوریت ۸ سال دفاع مقدس و جبهه و جنگ و اجرای رضا فیاضی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه «هزار داستان» این قسمت از برنامه با اجرای رضا فیاضی و با حضور دو میهمان به روایت دو قصه می‌پردازد که یکی درباره مادر دو شهید است و دیگری درباره یک عکس.

این قصه‌ها درباره مادر دو شهید است که همه او را با عنوان «مادر جنگ» می‌شناسند و تمام مدت ۸ سال دفاع مقدس را در جبهه‌ها حضور داشته و کار کرده است.

قصه عکس نیز ماجرای یک عکس را بیان می‌کند که بر حسب اتفاق ثبت شده و پس از سی سال باز هم بر حسب اتفاق پیدا و موجب شده خانواده‌ای پس از سی سال انتظار متوجه شوند که فرزندشان شهید شده و از چگونگی و محل شهادت او با خبر شوند.

«هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت۶۰دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تکرار آن ساعت‏‎٠١:٠٠ بامداد، ٠٨:٣٠ و ‏‎١٣:٣٠ روز بعد خواهد بود.

مشاور کارگردان در این مجموعه سیاوش صفاریان‌پور است و تیتراژ پایانی این برنامه را گروه «پالت» اجرا کرده‌اند.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: ناظر کیفی: حامد عبددوس، نویسنده: اشکان عقیلی‌پور و مسعود خاکباز، مدیر تولید: رایموند رسولی، جانشین تولید: علی حصاری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: احسان بشارت، مستندسازان: آرش یزدانی، مهران فردپور، خسرو کریمی و هانا حواری‌نسب، طراح دکور: بهرنگ سهرابی، طراح نور: حسین قاسمی، مدیر تصویربرداری: رضا نمازی، صدابردار: مسعود دادگری و سعید احمدی، تدوین: سید منصور نیکخواه خوشکلام، نیما برق لامع و سهیل سرداریان، موسیقی تیتراژ پایانی: گروه پالت، چهره‌پرداز: مینا بادامی، طراح نشانه: علی دبیریان، عکاس: نازی خوش‌اخلاق، تصویربردار پشت صحنه: احسان سلطانی، دستیار تهیه: سعید قلوبی و محمدمهدی رحمتی، روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: امیرحسین کریمی وثیق.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>