سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۳۹۲ در ۲:۴۳ ب.ظ چاپ مطلب
یک ستاره دیگر روی صندلی کارگردانی/

عرب‌نیا کارگردان یک مجموعه پلیسی شد

5561_2

فریبرز عرب‌نیا یک مجموعه پلیسی را کارگردانی می‌کند.

فریبرز عرب‌نیا یک مجموعه پلیسی را کارگردانی می‌کند.

سوره سینما- بهروز خوش رزم تهیه کننده سریال «رنگ شک» با اعلام این خبر گفت: فیلمنامه را عرب نیا نوشته و داستان یک افسر نیرو انتظامی را روایت می‌کند که ماموریت می‌یابد تا وارد یک باند بسیار مخوف مواد مخدر شود و به دلیل فوق سری بودن عملیات تنها یکی از فرماندهان مافوق او از این ماوریت مطلع است و در این راه با مشکلات متعددی مواجه می‌شود.

وی افزود: قصه، بسیار پرفراز و نشیب و جذاب است و تصور می‌کنم که در برقراری ارتباط با مخاطب نیز موفق باشد. نقش افسر نیروی انتظامی را خود عرب نیا بر عهده خواهد داشت و به محض مهیا شدن شرایط به مرحله پیش تولید و انتخاب سایر عوامل وارد خواهیم شد. برای این کار در حدود دو تا دو ماه نیم مدت زمان تصویربرداری در نظر گرفته شده که همگی در تهران صورت می‌گیرد.

«رنگ شک» در ۵ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در گروه اجتماعی سیمافیلم تولید می‌شود. فریبرز عرب نیا بازی در فیلم‌های سینمایی «شوکران»، «ضیافت»، «پنهان»، «پرتقال خونی» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>