سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ تیر ۱۳۹۶ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

عید سعید فطر همراه با فیلم‌های شبکه‌های سیما/ پخش «قندون جهیزیه» از تلویزیون

tv-ghandoon

شبکه‌های سیما برای تعطیلات عید سعید فطر چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی از جمله «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور را در نظر گرفته‌اند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «رکود بزرگ»، «غروب عدالت»، «قلمرو حیوانات»، «گوشی قرمز»، «تهران دربست»، «هورتن»، «یاسین»، «خانه‌ای در دوردست»، «آخرین مجرد»، «گزارشگر ویژه»، «دختر شیرینی فروش»، «پنج ستاره»، «سن آندریاس»، «ترنج»، «پنج تا پنج»، «کتاب جنگل»، «تحویل ماموریت»، «غول‌های پاکتی»، «وقت بزرگ شدنه»، «تابستان طولانی»، «به دام افتاده»، «رابینسون کوروزوئه»، «کتاب جنگل»، «پیتر بل ۱و ۲»، «قندون جهیزیه»، «هیاهوی بچه»، «قدرت»، «همسر آینده من یک مامور مخفی است»، «اسلپی»، «همه خوب هستند» و «دو دو تا چهار تا» دوشنبه و سه‌شنبه ۵ و ۶ تیرماه مصادف با روز عید سعید فطر از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

*************************************

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «رکود بزرگ» به کارگردانی «‌آدام مک کی»، دوشنبه ۵ تیرماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کریستین بیل و استیو کارل خواهید دید: در سال ۲۰۰۵ یک نابغه بورس با نام مایکل بری، با بررسی وضعیت بازار مسکن در آمریکا پیش‌بینی می‌کند که این بازار به‌زودی سقوط می‌کند. او سهام این بازار را در شرایط استقراضی می‌خرد. در این شرایط اگر سهام سقوط کند مالک آن می‌تواند سهام خود را به قیمت خرید بفروشد و زیانی شامل حال او نمی‌شود. یک نابغه بورس دیگر به‌نام جراد ونت، از بانک دویچه ووله که به‌ شم اقتصادی بری ایمان دارد شروع به سرمایه‌گذاری در همین زمینه می‌کند. او که قصد دارد با دفترش تماس بگیرد در یک تماس تلفنی اشتباهی موضوع را به‌جای مشاور خود برای یک کارگزار بورس دیگر به‌نام مارک بائوم توضیح می‌دهد و به این ترتیب پای مارک و دوستانش هم به این قضیه باز می‌شود….

*************************************

فیلم سینمایی «غروب عدالت» به کارگردانی «یوسان تی سایی»، سه‌شنبه ۶ تیرماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: ژئونگ افسر زبده اداره پلیس که به قهرمان مشهور است در یک عملیات پلیسی با کارآگاهی به نام یانگ آشنا می‌شود. از آنجا که ماشین ژئونگ در این عملیات آسیب دیده است یانگ او را تا اداره پلیس می‌رساند. آنها در راه متوجه می‌شوند که در نقاط مختلف شهر به‌صورت همزمان انفجارهای مهیبی رخ داده است. ژئونگ حدس می‌زند که این انفجارها کار گروه تروریستی شبگردها باشد. او به‌همراه یانگ راهی محل حادثه می‌شوند. گروه تروریستی شبگردها طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کنند که قصد دارند تا با استفاده از یک سلاح بیولوژیک به‌نام ایروکانجی شهر را با خاک یکسان کنند. ژئونگ و یانگ در پی یافتن سردسته گروه شبگردها برمی‌آیند…

در این فیلم، مارک چائو، کنی لین و بو هوآنگ هنرنمایی کرده‌اند.

*************************************

شبکه دو سیما

انیمیشن سینمایی «قلمرو حیوانات» به کارگردانی «رینارد کلوش»، دوشنبه ۵ تیرماه ساعت ‌‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: سرزمین حیوانات مدت زیادی باران نباریده و آب رودخانه هم به دلیل نامعلوم خشک شده است. بیلی که از گونه میرکت‌هاست برای پیدا کردن آب مجبور می‌شود با دسته کرگدن‌ها و گاوهای وحشی بجنگد ولی علیرغم قولی که به پسر و همسرش داده نمی‌تواند از پس این حیوانات عظیم‌الجثه برآید….

*************************************

فیلم تلویزیونی «گوشی قرمز» به کارگردانی «صادق پروین‌آشتیانی»، سه‌شنبه ۶ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که به‌طور اتفاقی گوشی‌های موبایل سه نفر به‌علت تشابه ظاهری، در فرودگاه با هم عوض می‌شود. یکی از آنها مازیار فرهادی ۴۰ ساله، داور درجه یک فوتبال است. دیگری خانم یلدا کمالی ۳۳ ساله، بازیگر معروف سینما و تلویزیون و نفر آخر غلام سربندی، ۵۰ ساله صاحب یک گاوداری بزرگ است. در حالی‌ که هر کدام از آنها به شهری از ایران سفر کرده‌اند و درگیر کار خود هستند، از دست دادن گوشی‌هایشان برای آنها دردسرساز می‌شود….

علیرضا خمسه، بهاره رهنما و امیرحسین صدیق بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «تهران دربست» به کارگردانی «حسین تبریزی»، دوشنبه ۵ تیرماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: فرهاد پسر ساده و در عین حال صادقی است که پس از درگذشت پدرش، با خواهرش فریبا به‌تنهایی زندگی می‌کنند. روزی که برای خوردن ناهار به ساندویچی رفته، با پسر جوانی به‌نام ساعد برخورد می‌کند که از او می‌خواهد در گرفتن انتقام از شوهر خواهرش، به او کمک کند. ماجرا از این قرار است که ساعد به فرهاد می‌گوید شوهر خواهرش مرد بدجنسی است و او می‌خواهد برای انتقام، به همراه فرهاد تعدادی تخم مرغ به او بزنند و فرار کنند….

امیر غفارمنش، افشین سنگ چاپ، کیانوش گرامی و مریم کاویانی در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

*************************************

انیمیشن سینمایی «هورتن» به کارگردانی «جیمی هیوارد»، سه‌شنبه ۶ تیرماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این انیمیشن از این قرار است که: هورتون فیل مهربان و بازیگوشی است که روزی در جنگل متوجه صدای غریبی می‌شود که از او طلب کمک می‌کند. هورتون درمی‌یابد صدا از طرف موجودات میکروسکوپی‌ای است که روی یک گَرده کوچک زندگی می‌کنند. بر روی گَرده مزبور شهر کوچکی است به نام جون‌تپه که این موجودات ذره‌بینی در آن زندگی می‌کنند. هورتون با دریافتن این مطلب با شهردار جون‌تپه به گفتگو می‌نشیند و او را از واقعیت مطلب آگاه می‌سازد….

*************************************

فیلم تلویزیونی «یاسین» به کارگردانی «حامد امرایی»، سه‌شنبه ۶ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی حمید فرخ نژاد و پریوش نظریه خواهیم دید: یاسین پسر نوجوانی است که با وجود داشتن سن کم، با صوت بسیار زیبا قرآن را تلاوت کرده و همچنین به مفاهیم قرآنی و تفسیری نیز تسلط نسبی دارد. همین مساله باعث شده پدر یاسین که مرد متظاهر و خودنمایی است، دائم او را در مجالس مختلف با حضور مسئولین و سران مملکتی ببرد تا از این راه رانت‌هایی برای پیش بردن مقاصد و زد و بندهایش  به‌دست بیاورد. یاسین که از این ماجرا بسیار ناراحت است، هر بار به بهانه‌ای سعی می‌کند از زیر بار این ماجرا شانه خالی کند، اما پدر که مرد بسیار تندخود و بداخلاقی نیز هست، او را مجبور به شرکت در مجالس مختلف می‌کند. این وضعیت ادامه دارد تا اینکه روزی یاسین به روستای پدربزرگش که در کوه‌های شمال قرار دارد می‌رود….

*************************************

فیلم تلویزیونی «خانه‌ای در دوردست» به کارگردانی «کاظم معصومی»، سه‌شنبه ۶ تیرماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم در مورد دختربچه‌ای شش ساله با نام آوین است که در پی یک ناخوشی به بیمارستان منتقل و در آنجا مشخص می‌شود که مجروح شیمیایی است. او از سرطان خون رنج می برد. جستجو برای کشف گذشته و هویت او آغاز می‌شود. این موضوع ریشه در پدر و مادر سردشتی آوین دارد که در اثر بمباران شیمیایی رژیم بعثی به عارضه‌های شیمیایی دچار شده‌اند. در این میان، دکتر حمید اعتمادزاده و دکتر توکلی می‌کوشند کودک را مداوا کنند که در این مسیر دچار مشکلاتی می‌شوند. دکتر اعتماد و خانم دکتر توکلی از هم طلاق گرفته‌اند….

بی‍ژن امکانیان، آتنه فقیه نصیری، سودابه بیضایی و ترگل طیبی در این فیلم تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «آخرین مجرد» به کارگردانی «محمدرضا فاضلی»، دوشنبه ۵ تیرماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با نقش آفرینی مجید صالحی و زیبا بروفه خواهید دید: ولی، جوانی است که بارها به خواستگاری رفته و نتوانسته ازدواج کند. بر حسب اتفاق با اتومبیل خانم جوانی تصادف کرده و درگیر ماجراهایی پیچیده، کمدی و جالب می‌شود….

*************************************

فیلم سینمایی «گزارشگر ویژه» به کارگردانی «ریکی جرویس»، دوشنبه ۵ تیرماه ساعت۱۶:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: یک خبرنگار شبکه‌ی رادیویی به نام فرانک و تکنسین همراهش فینچ، قرار است در یک سفر کاری به اکوادور بروند که در آنجا آشوب و شورش مسلحانه صورت گرفته است. فینچ که اخیرا با همسرش اختلاف پیدا کرده است، اشتباهی به جای پاکت نامه‌های همسرش، پاکت حاوی پاسپورت‌ها و پول ماموریت را به سطل زباله می‌اندازد. فرانک که به شدت از دست فینچ عصبانی شده، در پی راهی برای فرار از عواقب جاماندنشان است….

بازیگرانی چون  ریکی جرویس، اریک بانا و ورا فارمیگا در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند .

*************************************

فیلم سینمایی «دختر شیرینی فروش» به کارگردانی «ایرج طهماسب»، سه شنبه ۶ تیرماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه فیلم آمده است: پسر و دختر دو خانواده قصد ازدواج دارند. اما بیست سال است به‌خاطر مخالفت والدینشان با هم یا خواستگاری و یا عقد و یا عروسی شان بهم خورده است. دعوا بین دو خانواده بالا می‌گیرد تا اینکه پسر و دختر تصمیم می‌گیرند خودکشی کنند….

حمید جبلی، فاطمه معتمدآریا و ثریا قاسمی در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

*************************************

فیلم سینمایی «پنج ستاره» به کارگردانی «مهشید افشارزاده»، سه‌شنبه ۶ تیرماه ساعت ۱۴:۳۰ به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود.

در این فیلم با بازی شهاب حسینی خواهید دید: دختری برای رفتن به دانشگاه پول کافی ندارد. بنابراین در کنار مادرش به کار در هتلی لوکس می‌پردازد و همه چیز تا دزدیده شدن ساعت مهمان مشهور هتل به‌خوبی پیش می رود اما….

*************************************

فیلم سینمایی «سن آندریاس» به کارگردانی «برد پیتون»، سه‌شنبه ۶ تیرماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: ری خلبان ماهری است که در نیروی امداد خدمت می‌کند. وضعیت خانوادگی او چندان خوب نیست. ری دختر کوچک خود را در یک حادثه تلخ از دست داده و در آستانه طلاق از همسرش است و در میان تنها با دختر بزرگترش که بلیک نام دارد لحظات خوبی را سپری می‌کند. همزمان گروهی از دانشمندان در حال بررسی بر روی لرزه‌های اخیر در گسل سن آندریاس هستند، اما زلزله بسیار زودتری از چیزی که تخمین می‌زنند به وقوع می‌پیوندد و کالیفرنیا را زیر و رو می‌کند. ری ابتدا موفق می‌شود همسرش را از یک ساختمان در حال ریزش نجات دهد و سپاس به‌همراه او دست به پرواز بر سراسر کالیفرنیای ویران شده می‌زند تا دخترش بلیک را پیدا کند غافل از اینکه زلزله بزرگتری در راه است….

دواین جانسون، کارلا گوجینو و الکساندرا داداریو بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم تلویزیونی «ترنج» به کارگردانی «مجتبی راعی»، دوشنبه ۵ تیرماه ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

این فیلم زندگی هنرمندی نقاش (مینیاتوریست آذری) را به تصویر می‌کشد که پزشکان او را از بیماری‌اش مطلع کرده‌اند. وی خود را در شرف مرگ می‌بیند اما در مواجهه با اهل معرفت و سفارش تابلویی درباره ظهر عاشورا به زاویه دید جدیدی از زندگی می‌رسد و با کشیدن تابلو، حیات جدیدی را تجربه می‌کند.

در این فیلم، محمدرضا ناجی، حسین محجوب، محمود پاک نیت و محمدرضا داوودنژاد نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************

فیلم سینمایی «پنج تا پنج» به کارگردانی «تارا اوتادی»، سه‌شنبه ۶ تیرماه ساعت ۲۱ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی رضا کیانیان و شمس لنگرودی آمده است: صابر ساعدی جراح مغز و اعصاب است و کار معامله ملک و زمین هم انجام می‌دهد. او برای یک معامله با ماشین گران‌قیمت خود به خارج از شهر آماده که در یک جاده فرعی ماشینش خراب می‌شود. او مجبور می‌شود شب را در یک ویلای بزرگ که چند پیر مرد بازنشسته در آن ساکن هستند بماند. اما آنها شرطی برای او دارند. آنها قرار است با هم بازی کنند. این بازی در اصل تشکیل یک دادگاه رسمی و محاکمه زندگی و طرز فکر صابر ساعدی است. صابر ساعدی در جوانی خانه و مادر خود را رها کرده و به آلمان رفته و پس از فراز و فرودهای فراوان با تخصص مغز و اعصاب به کشور بازگشته اما به تنها چیزی که فکر می‌کند پول و ملک و ثروت است….

*************************************

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «کتاب جنگل» به کارگردانی «جان فاورو»، دوشنبه ۵ تیرماه ساعت ۹ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی بیل مری و بن کینگزلی خواهیم دید: پسربچه‌ای با نام موگی که پدرش را یک ببر خونخوار کشته با حیوانات جنگل بزرگ شده و حالا که ببر سردسته گرگ‌ها را نیز کشته و به همه حیوانات تسلط پیدا کرده است. موگی وقتی قصه کشته شدن پدرش را توسط ببر متوجه می‌شود با او می‌جنگد و او را درون قسمتی از جنگل که آتش گرفته کشانده و به درون آتش می‌اندازد….

*************************************

فیلم سینمایی «تحویل ماموریت» به کارگردانی «هاینس دیتز»، دوشنبه ۵ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: سمیر و همکار جدیدش که سمیر او را در کودکی از مرگ نجات داده با تبهکاران درمی‌افتند. دو پلیس زن هم برای رخنه در آنان در میهمانی شرکت می‌کنند که می‌خواهند آنها را گروگان بگیرند که سمیر و همکارش می‌رسند و سمیر در درگیری بیهوش می‌شود و دو همکار خانم او را نجات می‌دهند.

*************************************

انیمیشن سینمایی «غول‌های پاکتی» به کارگردانی «گراهام آنابل» و «آنتونی استاچی»، سه‌شنبه ۶ تیرماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: اسنچر می‌خواهد با از بین بردن غول‌های پاکتی که هیچ آزاری ندارند کلاه سفید مورد علاقه‌اش را به دست بیاورد که نشان قدرت است. اگز، پسر دانشمندی است که مردم فکر می‌کنند که مرده ولی او سال‌هاست که پیش غول‌های پاکتی زندگی می‌کند. در نهایت به کمک غول‌ها اسنجر را رسوا می‌کنند و شهر را از دست فریب‌های او نجات می‌دهند.

*************************************

فیلم سینمایی «وقت بزرگ شدنه» به کارگردانی «ژرژ هاشم‌زاده»، سه‌شنبه ۶ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می شود.

در خلاصه داستان آمده است: صدری که بارها به خواستگاری رفته بالاخره از ناهید همکلاسی خواهرش مریم خوشش می‌آید و با او ازدواج می‌کند. شرط ناهید قطع ارتباط با دوست و همکارش اسد است که با همسرش افسانه دور از هم زندگی می‌کنند. اسد مرد رفیق‌بازی است که خودرای هم هست و اصرار دارد پسرش رامین علیرغم میل خودش به ایتالیا برود. ناهید متوجه رابطه صدری با اسد می‌شود و تقاضای طلاق جعلی درست می‌کند و صدری عصبانی شده و خانه را ترک می‌کند و نزد اسد می‌رود….

جواد عزتی، سیامک صفری، گلاره عباسی و مه‌لقا باقری بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «تابستان طولانی» به کارگردانی «علی خزاعی‌فر»، دوشنبه ۵ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

فیلم، روایت داستان زندگی حسن پسرک بازیگوش ده ساله‌ای است که در روستایی دورافتاده در جنوب خراسان زندگی می‌کند. همه مردان روستا به‌همراه پدر حسن به جبهه می‌روند و تنها کودکان، زنان و پیرمردان در روستا می‌مانند. حسن گمان می‌کند که در غیاب پدرش و بدون امر و نهی‌های او بهترین تابستان عمرش را خواهد گذراند. او که مسوولیت خود در قبال خانواده‌اش را درک نمی‌کند، با نزدیک شدن به آخر تابستان حوادثی ناخوشایند برایش اتفاق می‌افتد و این مشکلات باعث می‌شود که او بیش از آنچه در توانش باشد به حقایق تلخ زندگی پی ببرد….

بازیگران این فیلم حسین طاهری، کیوان صباغ، روشنک سه‌قلعه‌گی و امیرحسین رفیعا هستند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «به دام افتاده» به کارگردانی «سعید کاشفی»، سه‌شنبه ۶ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی مجید یاسر و عباس جمشیدی خواهید دید: برات به‌همراه برادر زنش ناصر به کار کلیدسازی و نصب دزدگیر مشغول است. شخصی به‌نام اسکندر با حیله‌ای، برات را فریب داده و از او می‌خواهد تا گاوصندوق خانه‌اش را باز کند. آنها پس از گشودن گاو صندوق، محتوای آن را به جای دیگر منتقل می‌کنند و برات فریب خورده به واسطه‌ این عمل دستگیر و راهی زندان می‌شود. ناصر و همسر برات در تلاشند تا اسکندر کلاهبردار را یافته و بی‌گناهی برات را ثابت کنند. روزی ناصر به شکلی تصادفی به اسکندر برخورده و مخفیگاه وی را کشف و با این عملش مقدمات رهایی برات را فراهم می‌آورد.

*************************************

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «رابینسون کوروزوئه» به کارگردانی «وینسنت کستلوت» و «بن استیسن»، دوشنبه ۵ تیرماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: رابینسون کروزوئه با یک طوفان شدید به جزیره‌ای ناشناخته برده می‌شود که اتفاقات عجیبی در آن رخ می‌دهد. در این جزیره کوچک عجیب، پرندگان و جانورانی در کنار هم زندگی می‌کنند که تا به حال هیچ انسانی را ندیده‌اند. طوطی سخنگوی داستان نیز مانند رابینسون دوست دارد که زیبایی‌های این جهان را از نزدیک ببیند و به همین دلیل قصد دارد به جزایر ناشناخته سفر کند….

*************************************

انیمیشن سینمایی «کتاب جنگل» به کارگردانی «جان فاورو»، سه‌شنبه ۶ تیرماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

داستان از این قرار است که: موگلی پسری است که از بچگی در میان گله‌ گرگ‌های جنگل بزرگ شده و جنگل را خانه اول و آخر خود می‌داند. اما وی توسط ببری که همه از او ترس دارند، تهدید شده که کشته خواهد شد.

*************************************

شبکه امید

فیلم سینمایی «پیتر بل ۱» به کارگردانی «ماریا پیترز»، دوشنبه ۵ تیرماه ساعت ۹:۳۰ از شبکه امید پخش می شود.

در خلاصه داستان آمده است: پیتر بل پسربچه ای بازیگوش است که شیطنت‌هایش در محله و مدرسه باعث دردسرهای کوچکی می‌شود. اما پدر پیتر نسبت به رفتارهای بازی گوشانه او دید مثبتی دارد و آن را الهام گرفته از روح پاک و بی‌آلایش کودکانه وی می‌بیند.

در این فیلم سینمایی، کوئنتین شرام، فرنچ دی گروت، اسجورد متز و جوردی مالازاین به ایفای نقش پرداخته اند.

*************************************

فیلم سینمایی «پیتر بل۲: شکار برای تاج تزار» سه شنبه ۶ تیرماه ساعت ۹:۳۰ از شبکه امید پخش خواهد شد

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در همسایگی پیتر بِل مردی به نام آقای گیلمن صاحب داروخانه است و او نیز گاه گاه از دست شیطنت های پیتر به تنگ می آید. آقای گیلمن پسر بی دست و پا و ساده ای به نام ژوزف دارد که به مارتا علاقه مند است ولی مارتا با مردی به نام پل نامزد است. کم کم ماجرای شیطنت های پیتر به یک روزنامه محلی کشیده شده و هر جا اتفاقی می افتد به پیتر نسبت داده می شود. شبی به هنگام برف بازی شیشه مغازه آقای گلین می شکند و نیمه شب دزدی وارد مغازه می شود و ساعت طلای آقای گیلمن را می دزد، پلیس پیتر را به زندان می برد ولی …

*************************************

شبکه افق

فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی «علی ملاقلی‌پور»، سه‌شنبه ۶ تیرماه ساعت ۱۸ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی صابر ابر و نگار جواهریان خواهید دید: عطا و معصومه زن و شوهری هستند که در خانه‌ای مستأجر بوده و موعد تخلیه منزل مسکونی شان فرار رسیده است اما عطا می‌خواهد هر طور که شده قرارداد را تمدید کند با آنکه او با عدم توانایی مالی مواجه است….

*************************************

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «هیاهوی بچه»، «قدرت» و «همسر آینده من یک مامور مخفی است» دوشنبه ۵ تیرماه ساعت ۱۱، ۱۹، ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

*************************************

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «اسلپی»، «همه خوب هستند» و «دو دو تا چهار تا» سه‌شنبه ۶ تیرماه ساعت ۱۱، ۱۵  و ۱۷ از شبکه نمایش پخش می شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>