سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ تیر ۱۳۹۶ در ۱:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب
در برنامه «مردم گرام» عنوان شد؛

اکبر عبدی در تدارک ساخت اولین فیلم سینمایی اش

mardomgeram

اکبر عبدی در برنامه «مردم گرام» حضور یافت و درباره حال و هوای این روزهایش، فیلمی که خودش تا چند وقت دیگر سراغ آن می رود و همچنین حضورش در سینما و تلویزیون گفتگو کرد.

به گزارش سوره سینما، عبدی در ابتدای برنامه «مردم گرام»در پاسخ به پرسش مجری درباره وضعیت جسمانی خود توضیح داد: یک سال است که دیالیز می شوم و الان حدود یک ماه است که یک دوست عزیز کاشانی به بنده کلیه داده اند و زندگی جدیدی را تمرین می کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه تهران یکی از بهترین شهرهای ایران است، گفت:  تهران را دوست دارم و تنها مسئله ی منفی این شهر ترافیک آن می باشد. تهران در این ده سال اخیر شهر بسیار خوبی شده است و به خاطر همین از جمعیت شهرستان ها کم شده و به تهران اضافه شده است.

بازیگر فیلم «مادر» درخصوص اضافه شدن سینماها و اشتیاق مردم برای تماشای فیلم ها ادامه داد: سینما یک نوستالژیک است. مثل دوره ی الان نبود که مردم بتوانند فیلم ها را با dvd  ببینند. در زمان قدیم تنها تفریح مردم پارک و سینما بود. در این دوره انقدر استقبال مردم از سینماها خوب بوده  طوری که سینماگران می گویند هرچی بسازند ، فروش دارد. این نشان می دهد که مردم ایران سینما را دوست دارند.

عبدی درباره استفاده هنرمندان از ظرفیت افزایش سالن های تئاتر گفت: هنرمندان از افرایش صندلی های سالن های تئاتر خیلی استفاده می کنند. آنها در تئاتر فیلمی می سازند که خیلی عجیب و پرخرج نیست ولی میلیاردی فروش می کند. شهری که همچین جمعیتی دارد باید وسایل سرگرمی عمومی اش بیشتر باشد.

بازیگر فیلم «اخراجی ها» از حاشیه های رابطه اش با محمدرضا شریفی نیا گفت: من و آقای شریفی نیا شبیه تام و جری هستیم؛ نه می تونیم باهم باشیم نه بدون هم. در حال حاضر با هم مشکلی نداریم. اگر قبل مشکلی وجود داشت به خاطر این بود که مستقیم به یکدیگر نمی گفتیم و از طریق رسانه ها یا دیگران به گوش هم می رسوندیم. از این به بعد قرار شد رو در رو با هم صحبت کنیم. شریفی نیا دو دختر با استعداد و موفق دارد که انشاءالله عاقبت بخیر شوند.

عبدی از زمان بازگشتش به سینما و تلویزیون می گوید: من در حال حاضر نمایش کمدی  «مشت اکبر و دختراش» را روی صحنه تئاتر می برم. در واقع من با تئاتر خودم را برای ایفای نقش در سینما و تلویزیون آماده می کنم.

وی در ادامه از ساخت فیلم سینمایی به کارگردانی خود خبر داد: یکی دو تا طرح سینمایی آماده دارم که انشاءالله به زودی یک درام اجتماعی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی خودم می سازم.

عبدی در آخر برای مردم آذربایجان آرزوی موفقیت کرد و افزود: عاشقانه ایران و آذربایجان را دوست دارم. آرزو می کنم هیچ وقت حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشود. ما خیلی از جوان های دسته گل مخصوصا برادرم عزیزم را به خاطر اینکه هیچ شهری از ایران جدا نشود  در ۸ سال دفاع مقدس از دست دادیم. انشاءالله هیچ وقت کشور عزیزم ایران روی جنگ و دعوا را به خود نبیند.

بنابراین گزارش، «مردم گرام» با اجرای نجمه جودکی در هر قسمت ۶٠ دقیقه ای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه سه سیما حوالی ساعت ٢٣:۳۰ پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>