سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ خرداد ۱۳۹۲ در ۱:۵۶ ب.ظ چاپ مطلب

اقباشاوی درباره زائران امام رضا (ع) مستند می‌سازد

danesh-eghbashavi

کارگردان فیلم سینمایی «تاج محل» به زودی درباره حال و هوای زائران حرم امام رضا (ع) یک مستند کارگردانی می‌کند.

کارگردان فیلم سینمایی «تاج محل» به زودی درباره حال و هوای زائران حرم امام رضا (ع) یک مستند کارگردانی می‌کند.

سوره سینما- فارس نوشت: دانش اقباشاوی گفت: به همراه کریم نیکو نظر و رضا نوری در حال کار بر روی یک طرح سینمایی هستیم که زمان زیادی می‌برد تا تکمیل شود اما قرار است با حمایت آستان قدس رضوی یک مستند نیمه بلند در خصوص حال و هوای زائران حرم رضوی بسازم. صحبت‌های اولیه در این خصوص انجام شده و مسولان آستان قدس با توجه به اینکه من قبلا در زمان دستیاری چندین کار با این دوستان انجام داده‌ام با طرح من موافقت کرده‌ام با این شرایط جزو معدود کارگردانانی خواهم بود که شانس کار در محیط معنوی حرم رضوی را پیدا می کنم.

اقباشاوی در خصوص نام و موضوع مستند خود گفت: این مستند «نامه‌ها» نام دارد و موضوع آن در خصوص دل‌نوشته‌های زائران حرم رضوی است که از مدتی پیش کار تحقیق و نگارش متن این کار را با همکاری رضا نوری آغاز کرده‌ایم. امیدوارم هرچه زودتر پروسه تحقیق و نگارش این مستند به پایان برسد تا بتوانیم همزمان با آغاز جشن‌های شعبانیه «نامه‌ها» را در حرم رضوی کلید بزنیم.

دانش اقباشاوی دستیار کارگردان باسابقه سینما، پارسال نخستین فیلم سینمایی اش «تاج محل» را در حوزه هنری کارگردانی کرد. این فیلم شهریورماه در جشنواره مونترال روی پرده می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>