سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۳۹۶ در ۹:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب

رونمایی از آلبوم «ده تیر» با حضور مهتاب کرامتی در شهر کتاب فرشته

Dahe Tir

آئین رونمایی از آلبوم موسیقی «ده تیر» به نوازندگی گلنوش صالحی، در مجموعه فرهنگی ـ هنری شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شهر کتاب فرشته؛ آلبوم موسیقی «ده تیر» شامل قطعاتی با آلات مختلف موسیقی از جمله دودوک، کمانچه، ویلنسل، تنبک، دهل و بندیر بوده و هنرمندانی چون هاروت چیکولیان، سهیل مخبری و ستار خطایی در آن مشارکت داشته اند. گلنوش صالحى متولد ۱۳۶۹ و فارغ التحصیل هنرستان موسیقى است. او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هنر و در رشته نوازنندگی تار دریافت کرده و هم اکنون مدرس هنرستان موسیقى دختران است.

گلنوش صالحی، درباره این تجربه جدید می گوید: «ده تیر» مجموعه اى از صداهاى یک زندگى است؛ از فراز و فرودش، از تمام دینامیک یک روند تنش زا تا به سکون.

گفتنی است آلبوم «ده تیر» از سوی شرکت نشر و پخش جوان منتشر شده و از یکشنبه ۱۸ تیر ماه در شهر کتاب ها و سایر فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی قابل دسترس علاقمندان خواهد بود، همچنین مراسم رونمایی روز جمعه ۲۳ تیرماه ساعت ۱۷ در مجموعه فرهنگی هنری شهرکتاب فرشته و با همکاری شرکت نشر و پخش جوان و با حضور هنرمندانی چون؛ مهتاب کرامتى، سهیلا گلستانى، محمدرضا فیاض، پیام جهانمانى و.. برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>