سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ تیر ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۱ ق.ظ چاپ مطلب
مریم دوستی در گفتگو با «سوره سینما»:

امیدوارم از اکران فیلم «دریاچه ماهی» حمایت شود/ روزهای پایانی نگارش فیلم‌نامه «الدوز»

maryam-doosti

مریم دوستی کارگردان فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» از روزهای پایانی نگارش فیلم‌نامه «الدوز» خبر داد.

مریم دوستی در گفت وگو با سوره سینما در مورد جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: به تازگی طرح فیلم نامه «الدوز» را در بانک فیلم نامه ثبت کردم که نویسندگی و کارگردانی آن  را خودم برعهده دارم و این روزها قسمتهای پایانی نگارش فیلم نامه را سپری می کنم.

وی با اشاره به اینکه پاییز فرصت مناسبی برای ساختن فیلم جدیدم است توضیح داد: با اینکه برای ساخت فیلم اولم خیلی سختی کشیدم و اذیت شدم اما کماکان به ساخت فیلم هایی که در بستر جنگ روایت می شود علاقمندم  و«الدوز» هم با اینکه داستان اجتماعی دارد در ردیف فیلم های دفاع مقدس قرار می گیرد. داستان «الدوز» درباره قسمت خاصی از سپری شدن زندگی یک همسر شهید است.

دوستی همچنین در بخش دیگری از صحبت خود در مورد اکران فیلم «دریاچه ماهی» گفت: به همراه آقای سعدی تهیه کننده محترم این فیلم تصمیم داریم «دریاچه ماهی» را  هفته دفاع مقدس و اواخر شهریور اکران کنیم ؛امیدوارم ارگان های مربوطه در زمان نمایش از این فیلم حمایت کنند و ما بتوانیم اکران خوبی برای این فیلم در نظر بگیریم. فیلم های در ژانر جنک و دفاع مقدس هم با سختی فراوان ساخته می شوند و هم با مشقت به نمایش عمومی در می آیند. ارگانهای مربوطه و مسئولین نیز باید وفای به عهد خود با خون شهدا را در چنین مواقعی به اثبات رسانند.

این کارگردان جوان راه  زنده نگاه داشتن تلاش های بی دریغ رزمندگان را ، حمایت از چنین فیلم هایی دانست تامردم به سینما بیایند و این داستانها را بر پرده ببینند و قطعه مهم تاریخ معاصر ایران را فراموشش نکنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>