سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب
خوب بازی کردیم اما باختیم/

ودادی فیلمنامه «سکوت» را درباره یک اعدامی نوشت

mehdi-vedadi

مهدی ودادی کارگردان «زن، مرد، زندگی» تبلیغات نامناسب را در فروش ناموفق این فیلم مؤثر دانست.

مهدی ودادی کارگردان «زن، مرد، زندگی» تبلیغات نامناسب را در فروش ناموفق این فیلم مؤثر دانست.

 ودادی کارگردان فیلم سینمایی «زن، مرد، زندگی» درباره فیلم جدیدش به سوره سینما گفت: با همکاری پدرام پرهام مشغول نگارش فیلمنامه‌ای به نام «سکوت» هستم. نسخه اولیه آن آماده شده و در حال بازنویسی آن هستیم.این فیلمنامه قصه یک اعدامی است که نسبت به جرمی که مرتکب شده است سکوت کرده است و دلیل این سکوت خیانتی است که در بستر عشق اتفاق افتاده است. این قصه یک ریشه واقعی دارد. با شنیدن این داستان واقعی، ترغیب شدم که فیلمی بر اساس آن بسازم.

وی گفت: «سکوت» را دوست دارم و از همان ابتدا ارتباط خوبی با داستان آن برقرار کردم. تمام تلاشم را برای ساختش می‌کنم. فعلا مسئله جذب سرمایه است که ذهنم را درگیر کرده است. امیدوارم بتوانم سرمایه ساخت این فیلم را فراهم کنم. تصمیم گرفته‌ام که برای ساخت هیچ فیلمی شتاب‌زده عمل نکنم. تا وقتی از کیفیت فیلمنامه خیالم راحت نشده و نظر کسانی که برایم مهم هستند را دریافت نکرده‌ام برای ساخت عجله نمی‌کنم.

zan-mard-zendegi1نمایى از پشت صحنه «زن، مرد، زندگی»

ودادی درباره اینکه آیا «زن، مرد، زندگی» را با عجله ساخته است توضیح داد: این فیلم قصه خوبی دارد و می‌تواند ارتباط موفقی با مخاطب داشته باشد. معتقدم ما به عنوان تیم سازنده این فیلم خوب بازی کردیم اما باختیم. این فیلم در شرایط مناسبی اکران نشد و از عنصر مهم و اساسی به نام تبلیغات بهره‌مند نبود. یک فیلم هرچقدر هم خوب باشد تا وقتی به واسطه تبلیغات به مخاطب معرفی نشود نمی‌تواند دیده شود. تبلیغات هزینه سنگینی دارد و بر عهده مالک فیلم و پخش‌کننده است. من نظراتم را برای تبلیغات گسترده ارائه کردم ولی به هر حال تبلیغات این فیلم محدود انجام شد.

امیرحسین رستمی، نیما شاهرخشاهی، سحر قریشی، لیلا اوتادی و … بازیگران «زن، مرد، زندگی» هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>