سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ تیر ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

پنجمین شماره ماهنامه «سوره سینما» منتشر شد

SourehMag.05

پنجمین شماره ماهنامه «سوره سینما» زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری ویژه تیرماه ۹۶ منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، پنجمین شماره ماهنامه «سوره سینما» به سردبیری یزدان عشیری با طرح روی جلد مرتبط با درخشش فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» در سى‌ُامین جشنواره فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان اصفهان به چاپ رسیده است.

در این شماره علاوه بر انتشار اخبار فعالیت‌های سازمان سینمایی حوزه هنری به موضوعاتی چون: گزارش رونمایی از مجموعه مستند «رویای آمریکایی» و بازتاب انتشار آن، گزارش حضور رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری در برنامه «چشم شب روشن»، روز قدس در آیینه نگاه سینماگران، مخاطب‌سنجی در سینمای ایران، گزارش کامل معرفی برگزیدگان جشنواره فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان و درخشش فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» در این جشنواره، جشنواره کودک و میزبانی سینماهای حوزه هنری، اخبار و فعالیت‌های استانها و … پرداخته شده است.

SourehMag.05.Cover

این ماهنامه به سردبیری یزدان عشیری تهیه شده و آرش رمضانیان مجری طرح آن است. ابوالفضل ذوالفقاری، امید عشریه، تینا جلالی، راحله خدامی، نرگس ساجد، فاطمه پزشکی، محمدعلی حیدری، بهادر زارع و حامد نیکومرام در این ماهنامه همکاری داشتند.

پنجمین شماره ماهنامه «سوره سینما» ویژه تیرماه در ۶۴ صفحه و زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری به چاپ رسیده است.

دانلود شماره پنجم ماهنامه «سوره سینما»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>