سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ خرداد ۱۳۹۲ در ۹:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب
فاطمی در گفتگو با سوره سینما:

«خسته نباشید» می‌تواند برگ برنده حوزه هنری در جشنواره‌های معتبر باشد

fatemi

بازیگر فیلم سینمایی «خسته نباشید» زبان و مضمون این فیلم را بین‌المللی دانست و ارتباط این فیلم با مخاطب را مثبت ارزیابی کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «خسته نباشید» زبان و مضمون این فیلم را بین‌المللی دانست و ارتباط این فیلم با مخاطب را مثبت ارزیابی کرد.

جلال فاطمی کارگردان و بازیگر فیلم سینمایی «خسته نباشید» درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: ساخت یک فیلم‌ سینمایی را در اولویت کاری دارم که احتمالا بعد از انتخابات ریاست جمهوری تکلیف آن مشخص می‌شود.

وی درباره پیشنهادهای بازیگری بعد از بازی در فیلم سینمایی «خسته نباشید» گفت: چند پیشنهاد داشتم اما هیچ کدام در جهت کامل کردن تجربه خوب «خسته نباشید» نبود. من بازیگر حرفه‌ای نیستم اما با بازیگران حرفه‌ای کار کرده‌ام. در «خسته نباشید» فضایی بسیار خوبی برای هدایت بازیگران این فیلم فراهم بود و با وجود فیلمنامه و کارگردانی با کیفیت، در جشنواره فیلم فجر با واکنش مثبتی از طرف منتقدین و تماشاگران روبه رو شد.

khaste-nabashid1

کارگردان فیلم سینمایی«نخودی» ادامه داد: این فیلم اگر با تبلیغات درست به مخاطب معرفی شود در اکران عمومی هم موفق است، از آنجا که موضوع جهان شمولی  دارد و بدون آنکه شعار دهد می‌تواند به واسطه زبان بین‌المللی مضمون خود با مخاطبان خارجی ارتباط برقرار کند. می‌کنم در جشنواره‌های بین‌المللی نیز، حوزه هنری می‌تواند روی این فیلم مانور دهد.

کارگردان فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» افزود: اینکه حوزه هنری با اعتماد به  فیلمسازان جوان بر روی استعداد آنها سرمایه گذاری کرده است، می‌طلبد در حوزه اکران نیز این فیلم‌ها را مورد توجه قرار دهد. این روند می‌تواند برای مدیریت سینما الگوی مناسبی در جهت معرفی و حمایت از فیلمسازان جوان باشد.

جلال فاطمی، غوغا بیات، حسام محمودی، فرزاد باقری و رویا افشار بازیگران «خسته نباشید» هستند. محسن قرایی کارگردان این فیلم است و رضا میرکریمی این فیلم را در حوزه هنری تهیه کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>