سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ مرداد ۱۳۹۶ در ۱۱:۳۳ ق.ظ چاپ مطلب

پوستر «سارا و آیدا» در آستانه اکران عمومی رونمایی شد

poster sara aida

پوستر فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما ، فیلم سینمایی «سارا و آیدا» آخرین ساخته مازیار میری از چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه در گروه سینمایی آزادی اکران عمومی می شود.

همچنین پوستر این فیلم که در آتلیه گرافیک آژانس تبلیغاتی آگه سازان طراحی شده است، رونمایی شد.

«سارا  و آیدا» پیش از این در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و در این رویدادغزل شاکری به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن و احمد مرادپور برای بهترین تدوین نامزد دریافت سیمرغ بلورین شدند.

در این فیلم غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان، شیرین یزدان، احمد هاشمیان بخش با حضور تینا پاکروان به ایفای نقش می پردازند.

فیلمنامه «سارا و آیدا» توسط امیر عربی به نگارش در آمده و مجری طرح این پروژه همایون اسعدیان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟»

از عوامل تولید «سارا و آیدا» می توان به :مجری طرح: همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری:حسین جعفریان، طراح صحنه و لباس:شیوا رشیدیان، طراح چهره پردازی:مهرداد میرکیانی، تدوین:احمد مرادپور، دستیار تدوین:علی گورانی، مدیربرنامه ریزی و دستیار کارگردان: مریم هژیروند، صدابردار:ساسان نخعی، صداگذار:محمد کشفی، موسیقی:پیمان یزدانیان، مدیر تولید:حسین اکبری، گروه کارگردانی:مهدی لطیفی، نگار جنیدی، منشی صحنه:ندا آصف، فیلمبردار:امیر موسوی، دستیار فیلمبردار:مرتضی سبحانی، عکاس:آرزو اتحاد و مشاور رسانه ای:بیتا موسوی اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>