سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ خرداد ۱۳۹۲ در ۹:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب
فعلا به سراغ تئاتر نمی‌روم/

علیرام نورایی: تولیدات فرهنگی در شان مردم نیست

aliram-nooraei

بازیگر فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» تاکید کرد تولیدات فرهنگی سال‌های اخیر در شان مردم نبوده است.

علیرام نورایی با انتقاد از وضعیت امروز تولید در سینما و تلویزیون بازنگری در کیفیت آثار را از مهم ترین وظایف مدیران آینده قلمداد کرد.

نورایی به سوره سینما گفت: من کوچک تر از آنم که بخواهم مشکلی را گوشزد کنم یا چیزی شبیه به این، اما به عنوان یک مخاطب باید بگویم متاسفانه امروز کیفیت سریال های تلویزیونی و بسیاری از فیلم های سینمایی در شأن ملت ایران نیست و امیدوارم مردان دولت آینده از هر جناحی که هستند، توجه به این مشکل را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی همچنین درباره فعالیت های اخیر خود توضیح داد: برای یک سریال قرارداد بسته ام که تولید آن به تعویق افتاده و به گمانم باید بازنویسی شود. در حال حاضر دو کار آماده دارم. یکی سریال «ماتادور» و دیگری فیلم «استرداد» که احتمالا نوبت اکران عید فطر به آن تعلق گرفته است. من از تئاتر شروع کرده ام و بازی روی صحنه از خاطرات شیرین کاری من است، اما فعلا قصد فعالیت در این عرصه را ندارم و توجه ام بیشتر معطوف به سینما و تلویزیون شده است.

نورایی در توضیح جزئیات نقش خود در سریال اضافه کرد: من نقش خود ماتادور را درست مثل همان شخصیت موجود بازی کرده ام و اگر اسم عوض نشود با همین عنوان به زودی پخش خواهد شد. این سریال یک اکشن قوی از آب در آمده و کارگردان آن فرهاد نجفی یک جوان خوش ذوق و با انرژی و فهیم است که به نظرم کار درجه یکی را تحویل داده است.

بازیگر «استرداد» همچنین درباره فیلم در آستانه اکران خود افزود: «استرداد » یک فیلم تاریخی است که از تجربه آن بسیار خوشحال هستم. در این فیلم برای دومین بار جلوی دوربین محمود کلاری رفتم و این موضوع باعث خوشحالی من است. همینطور از قرار گرفتن در کنار بازیگرانی مثل حمید فرخ‌نژاد و دیگر دوستان خوشحال هستم. امیدوارم در آینده باز هم چنین پروژه‌هایی به من پیشنهاد شود.

علیرام نورایی در فیلم‌های «مجنون لیلی»، «قلاده‌های طلا»، «پایان‌نامه» و «استرداد» بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>