سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ دی ۱۳۹۱ در ۲:۲۲ ب.ظ چاپ مطلب
فرخنده کیش:

حمایت از فیلمسازان جوان در حوزه هنری دنبال می‌شود

فرید فرخنده کیش

مدیر امور فرهنگی و تولید سازمان توسعه سینمایی سوره حمایت از فیلمسازان اول را یکی از اولویت‌های اصلی حوزه هنری دانست.

سوره سینما- مهر نوشت: مدیر امور فرهنگی و تولید سازمان توسعه سینمایی سوره با اشاره به این مطلب که حوزه هنری در جشنواره سی و یکم با دو فیلم «تاج محل» و «خسته نباشید» که متعلق به کارگردان های فیلم اولی است حضور دارد گفت: تولید و حمایت از فیلمسازان فیلم اولی معمولا در دستور کار حوزه هنری نبوده است اما براساس تغییر سیاست‌های حوزه هنری در حوزه سینما و همچنین ادای دین به اندیشه‌های این مرکز در تولید اندیشه های انقلاب، تصمیم گرفته شده است که از فیلمسازان فیلم‌ اولی هم حمایت شود.

وی در ادامه افزود: از همین رو در جشنواره سی و یکم فجر دو فیلم از ساخته‌های فیلمسازان فیلم اولی با عنوان «خسته نباشید» و «تاج محل» حضور داریم. همچنین در نظر داریم تولید و حمایت از فیلمسازان فیلم‌اولی را در سال آینده افزایش دهیم و از این تعداد به تولید هفت فیلم توسط کارگردان‌های فیلم اولی برسیم.

مدیر امور فرهنگی و تولید سازمان توسعه سینمایی سوره در پایان افزود: نگاه به تولید حرفه‌ای و حمایت از فیلمسازانی که الفبای فیلمسازی را پشت سر گذاشته اند و می‌خواهند نخستین فیلم سینمایی خود را با ایده های ناب و ارزشمند سینمایی که مطابق با خواست و دیدگاه حوزه هنری است بسازند، قطعا از سوی حوزه هنری دنبال خواهد شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>