سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ شهریور ۱۳۹۶ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
در پی انتصاب به سمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛

پیام تبریک رئیس حوزه هنری به سید عباس صالحی

momeni-salehi

محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، در پی انتصاب سید عباس صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیام تبریکی ارسال کرد.

به گزارش سوره سینما ، متن پیام تبریک محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری، خطاب به سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر سید عباس صالحی

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتصاب شایسته حضرت عالی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از طرف رئیس جمهور محترم که خوشبختانه با رأی اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز همراه شد از طرف خود و همکارانم در حوزه هنری صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

برخورداری جناب عالی از جایگاه ارزشمند علمی و فرهنگی، همچنین بهره‌مندی از تعهد، تخصص و تجربۀ ارزشمند در عرصۀ مدیریت فرهنگی، و نیز اتکای شما به تفکر فرهنگی و بی اعتنایی به حواشی سیاسی، موجبات شادمانی و امیدواری اهالی فرهنگ و هنر را فراهم آورده و افقی روشن را پیش روی فعالان این عرصه پدیدار کرده است.

امید است حضور گرانقدرتان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همان‌گونه که انتظار می‌رود به پیشرفت و تعالی وضعیت فرهنگ و هنر ایران اسلامی منجر شود.

از درگاه پروردگار متعال برای شما توفیق در طی کردن این طریق دشوار و پیشبرد اهداف مقدستان را مسئلت دارم.

و من الله التوفیق

محسن مومنی شریف»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>