سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۳۹۶ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

مستند «بزم رزم» در موزه سینما رونمایی می‌شود/ شرح موسیقی دهه ۶۰

bazme-razm

مستند سینمایی «بزم رزم» به کارگردانی سید وحید حسینی با بررسی احوالات موسیقی ایران در دهه ۶۰ در موزه سینما افتتاح می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مستند «بزم رزم»، مستند سینمایی «بزم رزم» درباره سرگذشت موسیقی ایران در دهه ۶۰ و اتفاق‌هایی است که برای هنر موسیقی در بعد از انقلاب رخ داده است. این مستند روایت اهالی موسیقی از آن دوران است.

این مستند سینمایی براساس پژوهش و به کارگردانی سید وحید حسینی ساخته شده است و حضور افراد براساس تاثیر هریک از آنها در آن دوران است.

حسین علیزاده، بیژن کامکار، مجید درخشانی، حمید شاهنگیان، حسن ریاحی، علی اکبرشکارچی، محمد گلریز، همایون رحیمیان، کامبیز روشن روان، حسام الدین سراج، فیروز برنجان و مهدی کلهر از جمله هنرمندان و مسئولان وقت در عرصه مدیریت بر هنر موسیقی هستند که در این مستند حضور دارند و درباره هنر موسیقی و چگونگی حفظ و اشاعه این هنر در شرایط اجتماعی روزهای پس از انقلاب و جنگ صحبت کرده‌اند.

مستند سینمایی «بزم رزم» نامزد بهترین کارگردانی، فیلم، تدوین و پژوهش از هشتمین جشن مستند خانه سینما شد و توانست دیپلم افتخار و تندیس بهترین پژوهش را از دهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت دریافت کند و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین پژوهش فیلم مستند شد.

poster-bazme-razm

«بزم رزم» در گروه سینمایی «هنر و تجربه» در سراسر کشور اکران شده است.

سید وحید حسینی نویسنده، پژوهشگر و کارگردان، محدثه گلچین عارفی نویسنده و تدوین، سید علی مصطفوی مشاور کارگردان، صابر ابر گویند، اسماعیل جعفری جمنانی و مجید جعفری لاهیجانی مشاورِ پژوهش و آرشیو، سید وحید حسینی مدیر تصویربرداری، امیر مهریزدان تصویربردار، کاوه عابدین صدابردار، آرش قاسمی صداگذار، مینا مدرسی مدیر تولید، محمد صادق گلچین عارفی دستیار کارگردان، نغمه تهرانی عکاس، مهدی دوایی گرافیک و تیتراژ، جمشید وفایی اصلاح رنگ و پریسا ساسانی مشاور امور رسانه و مدیر روابط عمومی پریسا ساسانی از عوامل تولید این فیلم سینمایی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>