سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ شهریور ۱۳۹۶ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

هفتمین شماره ماهنامه «سوره سینما» منتشر شد

SourehMag.07

هفتمین شماره ماهنامه «سوره سینما» زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری ویژه شهریورماه ۹۶ منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، هفتمین شماره ماهنامه «سوره سینما» به سردبیری یزدان عشیری با طرح روی جلد مرتبط با آیین پاسداشت استاد مجید انتظامی در حوزه هنری به چاپ رسیده است.

در این شماره علاوه بر انتشار اخبار فعالیت‌های سازمان سینمایی حوزه هنری به موضوعاتی چون: یادداشتی برای شهید حججی در صفحه نخست، گزارش های مربوط به آیین پاسداشت استاد مجید انتظامی در حوزه هنری با عنوان اجتماع بزرگ خانواده سینما و موسیقی، فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب درباره سینما به مناسبت روز سینما، گزارش سفر مدیران حوزه هنری به سواحل مکران، گفت و گو با سینماگران درباره پرداختن به موضوع آزادگان در حوزه فیلم و سریال سازی، گزارش بازدید هیئت سوری از حوزه هنری با حضور درویش و افخمی، گزارش نشست شورای سیاستگذاری جشنواره بیطار با مدیران سازمان سینمایی حوزه هنری، گزارش نشست پژوهشی «سینما؛ خانواده و آسیب های اجتماعی»، اخبار و فعالیت‌های استانها و … پرداخته شده است.

SourehCinemaMag.07

این ماهنامه به سردبیری یزدان عشیری تهیه شده و آرش رمضانیان مجری طرح آن است. ابوالفضل ذوالفقاری، امید عشریه، راحله خدامی، نرگس ساجد، فاطمه پزشکی، محمدعلی حیدری، حامد نیکومرام و نیز سحر قریب و بهادر زارع به عنوان عکاس در این ماهنامه همکاری داشتند.

هفتمین شماره ماهنامه «سوره سینما» ویژه شهریور در ۵۶ صفحه و زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری به چاپ رسیده است.

دانلود شماره هفتم ماهنامه «سوره سینما»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>