سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ مهر ۱۳۹۶ در ۵:۱۶ ب.ظ چاپ مطلب

بهاره افشاری فیلم اسب سردار آزمون را می‌سازد

bahareh-sardar

بهاره افشاری فیلم مستند «سریک» که درباره اسب سردار آزمون است را کارگردانی می‌کند.

به گزارش سوره سینما ،این فیلم که «سریک» نام دارد درباره اسبی از ن‍ژاد ترکمن است که به موازات آن بخش‌هایی از زندگی شخصی و ارتباط عاطفی سردار آزمون با اسبش نیز به تصویر کشیده می شود.

بهاره افشاری که به عنوان بازیگر در سینما و تلویزیون مطرح است در اولین تجربه فیلمسازیش ساخت این مستند را آغاز کرده که تصویربرداری آن در مجموعه سوارکاری نوروز آباد آغاز شده است.

سریک اسبی از نژاد خالص است از نژاد «تروبرد» که مختص کورس هستند و بیشتر به خاطر استفاده از آن در مسابقات سوارکاری شناخته شده است. تروبرد نژادی خونگرم است که به جسارت، سرعت و چابکی مشهور است.

سریک در حال حاضر به عنوان یکی از پرافتخارترین اسب‌های ایرانی محسوب می‌شود.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: طراح ،تهیه کننده و کارگردان : بهاره افشاری، مجری طرح، مدیر تولید و عکس : حسن هندی، نویسنده و مشاورکارگردان : علی شمس، مدیر فیلمبرداری : ایمان سرمستی، فیلمبرداران : سینا کاظمی ، علی قلندریان، منوچهر حمید پور، صدابرداران : میثم یاردیلو ، احسان نوبخت، گریم : مهیاد میمی، دستیار تهیه : محسن هندی، دستیار فیلمبردار : فرزاد سرمستی.

تلاش می شود این مستند برای ارائه به جشنواره فیلم فجر آماده شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>