سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ مهر ۱۳۹۶ در ۴:۱۷ ب.ظ چاپ مطلب

آشا محرابی در «کتاب باز» از شخصیت‌های مورد علاقه خود در قصه‌ها می‌گوید

ketab baz asha

آشا محرابی در برنامه «کتاب باز» شبکه نسیم حضور می یابد و درباره کتاب‌ها، شخصیت‌های مورد علاقه خود در کتاب‌ها و عادات کتابخوانی اش توضیح می دهد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای برنامه «کتاب باز»، آشا محرابی بازیگر تئاتر و تلویزیون و همچنین بازیگر نمایش های رادیویی امشب ۲۹ مهر ماه ساعت ۲۰ با برنامه «کتاب باز» به شبکه نسیم می آید و در گفتگویی با سروش صحت مجری برنامه از کتاب ها و شخصیت قصه های مورد علاقه اش سخن می گوید.

فصل دوم «کتاب باز» با اجرای سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان هر شب شنبه تا پنجشنبه روی آنتن شبکه نسیم می رود که قرار است با نگاه و رویکرد متفاوتی سراغ ترویج فرهنگ کتابخوانی برود و هر بار در گفتگو با مهمان برنامه از دنیای کتاب ها سخن گفته می شود.

در قسمت های پیشین این برنامه جمشید مشایخی، کوروش تهامی، رضا کیانیان، مسعود ده نمکی، حبیب احمدزاده، حمید داوودآبادی، سیدمهدی شجاعی و حجت الاسلام زائری حضور یافتند و از کتاب های مورد علاقه، قصه های کودکی و خاطره های خود با کتاب سخن گفتند.

«کتاب باز» از بخش های گفتگو با مهمان و آیتم تشکیل شده است که در بخش پایانی برنامه مهمانان در یک مسابقه شرکت کرده و برای مخاطبان قصه نوشته و آن را می خوانند. قرار است برنامه حال خوبی را برای کتاب‌ دوستان ایجاد کند و مهمانانی را دعوت می ‌کند که به ‌نوعی کتاب‌ باز هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>