سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ مهر ۱۳۹۶ در ۱۰:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب

مستند «آقای سبز» در برنامه «به اضافه مستند» پخش و بررسی می‌شود

be-ezafe-mostanad

نهمین قسمت از فصل دوم برنامه «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «آقای سبز» ساخته یوسف جعفری بر روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

به گزارش سوره سینما، در این قسمت و پس از پخش مستند، دکتر حسین ابراهیمی مقدم روان‌شناس و مشاور خانواده و یوسف جعفری کارگردان مستند آقای سبز مهمان برنامه خواهند بود و با موضوع افسردگی در جامعه امروز و علل آن سخن خواهند گفت. هم‌چنین، محمد تقی فهیم و آرش خوشخو به نقد و بررسی فرمی این اثر مستند خواهند پرداخت.

مستند «آقای سبز» روایتی از زندگی آقای ناصر خاکی، تاکسیران مشهور تهران است که به سرگذشت زندگی او و چگونگی شکل‌گیری تاکسی خاص او می‌پردازد. این فیلم در ۳ فصل و با موضوعات تاکسی جنگلی، سرگذشت زندگی ناصر خاکی و ایده‌های او برای گسترش این حرکت فرهنگی و محیط‌زیستی تولید شده است.

«ناصر خاکی» از جمله رانندگان تاکسی در یکی از خیابان‌های تهران است که به دلیل تاکسی عجیب و غریبش خود تاکنون سوژه بسیاری از گزارش‌های رسانه‌ای شده است. چهره خندان او و ماشین بسیار زیبایش که شبیه یک باغ کوچک است، روزانه میزبان بسیاری از مسافران در خیابان‌های تهران است که به آن‌ها روحیه می‌دهد. این مستند به کارگردانی یوسف جعفری و به تهیه‌کنندگی خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شده است.

برنامه به اضافه مستند با اجرای علی صدری نیا، تهیه کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه ۲ آبان ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد. بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۳ آبان ماه ساعت ۹ و جمعه ۵ آبان ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>