سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۳۹۶ در ۲:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب

سریال «بازی نقاب‌ها» در بندر ترکمن کلید خورد

bazi-neghab-ha

سریال «بازی نقاب‌ها» به تهیه کنندگی علی مهام و کارگردانی سیروس حسن‌پور در بندر ترکمن کلید خورد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ سریال «بازی نقاب ها» به تهیه کنندگی علی مهام امروز (دوشنبه اول آبان ماه) در بندر ترکمن کلید خورد و آزیتا حاجیان و سیما خضرآبادی روبروی دوربین سیروس حسن‌پور قرار گرفتند.

«بازی نقاب‌ها» به قلم بهنام علیزاده به نگارش در آمده و در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال تولید است. لوکیشن‌های این مجموعه شامل: بندرترکمن، گنبدکاووس، آغلا و قمیشان خواهد بود و بازیگران آن متشکل از بازیگران تهرانی و ترکمنی است.

«بازی نقاب‌ها» یک ملودرام عاشقانه است و برای نگارش آن تحقیقات بسیاری پیرامون به تصویر کشیدن آداب و سنن این منطقه و قوم ترکمن انجام شده است . داستان «بازی نقاب‌ها» راوی اتفاقاتی است که بین دو طایفه ترکمن می افتد که سال‌هاست با هم کدورت دارند و بازی روزگار سرنوشتی متفاوت را برای آنها رقم می‌زند.

جعفر دهقان، آزیتا حاجیان، سیما خضرآبادی، منوچهر آذر، رزیتا غفاری، بابک انصاری، یلدا قشقایی، مهرداد ضیائی، فرهاد بشارتی و مهسا هاشمی بخشی از بازیگران این سریال هستند که به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بخشی از عوامل این سریال نیز عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: عباس عسگری، صدابرداری : رضا کنشلو، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، طراح صحنه و لباس : کیوان ذوالفقاری .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>