سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آبان ۱۳۹۶ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم داستانی «تک‌خوان» در مرحله صداگذاری/ پخش از شبکه‌های مختلف سیما همزمان با ۱۳ آبان

tak-khan

فیلم کوتاه داستانی «تک‌خوان» با پشت سر گذاشتن آخرین مراحل فنی و صداگذاری، برای پخش در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی آماده می‌شود.

به گزارش سوره سینما، حسین شیرعلی تهیه کننده فیلم داستانی «تک‌خوان» از پشت سرگذاشتن آخرین مراحل فنی فیلم‌کوتاه «تک‌خوان» خبر‌داد و گفت: این فیلم داستانی همزمان با ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار رونمایی و از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.

وی با بیان این که مراحل ضبط و تصویربرداری این فیلم‌کوتاه در چهار جلسه و همزمان با راهپیمایی روز قدس انجام شد، اظهار داشت: مراحل تدوین و اصلاح رنگ ‌و نور پس از جلسات فیلمبرداری بلافاصله انجام شد و این روزها در حال پشت سر گذاشتن مرحله صداگذاری کار هستیم.

شیرعلی، یه قصه یک خطی این اثر کوتاه اشاره کرد و افزود: «تک خوان» ماجرای پسربچه‌ای‌ باهوش و بازیگوش را روایت می‌کند که تک خوانی گروه سرودی را بر عهده دارد که قرار است در روز راهپیمایی و به صورت زنده برای مردم سرود اجرا کنند، بازیگوشی‌ها و شیطنت های این پسربچه که خط اصلی داستان را شکل می‌دهد، سبب می‌شود تا اتفاقاتی در مسیر راهپیمایی، اجرای او را با مشکلات و موانعی روبرو کند.

وی با بیان این که سعی کردیم در این اثر نفس حضور در راهپیمایی به معنای استکبارستیزی نشان داده شود، اظهارداشت: بخش زیادی از کار در روز قدس و در مسیر راهپیمایی انجام شد.

شیرعلی در پایان با اشاره به این که فیلم کوتاه «تک‌خوان» از سوی مدرسه سینمایی عمار تولید شده است، اظهار داشت: کارگردان، این فیلم کوتاه، سید مهدی حسینی، تدوین سیاوش کردجان، تصویر بردار، مصطفی بافرونی ، صداگذار، محمدحسین ابراهیمی تدوین و اصلاح رنگ و نور سیاوش کردجان، صدا است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>