سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ آبان ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
مجید مظفری به «سوره سینما» خبر داد:

دکلمه ارکستر «آوای جزیره» را به عهده دارم/ اجرای نمایشنامه مذهبی بهاره رهنما در آمفی کافی

majid-mozafari

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون این روزها در ادامه فعالیت‌های خود به اموری غیر از بازیگری مشغول است.

مجید مظفری در گفتگو با خبرنگار سوره سینما درباره تازه ترین فعالیت هایش گفت: این روزها درگیر فعالیت هایی غیر از بازیگری هستم و قرار است دوم آذر ماه در نخستین کنسرت رسمی ارکستر «آوای جزیره» به سرپرستی و آهنگسازی سهیل زمانیان حضور داشته باشم.

وی افزود: چندی پیش پیشنهادی به من شد تا دکلمه گزیده ای از اشعار سهراب سپهری را در این ارکستر به عهده بگیرم. من نیز با توجه به نام گروه برگزار کننده و همچنین اشعار تاثیرگذاری که قرار است به اجرا درآید، قبول کردم. این رویداد در کیش برگزار می شود و فضایی متفاوت خواهد داشت.

این بازیگر بیان کرد: به تازگی هم صداپیشگی نقش بارمان را در انیمیشن «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر به عهده داشتم. به دلیل انجام مراحل فنی هنوز موفق به دیدن نسخه کامل نشدم اما این کار در زمره پروژه های فاخر است و امیدوارم در اجرای عمومی موفق باشد. دیدن انیمیشن یکی از سرگرمی های مورد علاقه من است و خودم را بیننده حرفه ای آن می دانم.

مظفری با اشاره به اینکه هنوز برای بازی در فیلم جدید تصمیم جدی نگرفته است، ادامه داد: این روزها تمام توانم را صرف کافی شاپی که به تازگی افتتاح کرده ام گذاشتم و الان به این نتیجه رسیدم که با وضعیت فعلی، همه هنرمندان باید سراغ شغل دوم بروند. در واقع الان هم دیر شده و من باید زودتر این کار را می کردم.

این بازیگر اظهار کرد: با محبتی که مسئولان به هنرمندان نشان داده اند همه ما باید شغل دوم داشته باشیم. به این معنی که حرفه اصلی مان چیز دیگری باشد و در کنارش بازیگری و هنر را شغل دوم قرار دهیم. چرا که در غیر این صورت امکان امرار معاش واقعا سخت می شود.

وی در پایان گفت: در این کافی شاپ محلی با عنوان آمفی کافی داریم که فعالیت جدی خود را آغاز کرده و قرار است بهاره رهنما در روز رحلت پیامبر اکرم (ص) نمایشنامه‌ای مذهبی را متناسب با این ایام اجرا کند. بعد از پایان ماه صفر نیز برنامه هایی داریم که به زودی اعلام خواهیم کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>